راه اندازی نخستین پارکینگ مکانیزه در کاشان

کاشان - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان از راه اندازی نخستین پارکینگ طبقاتی مکانیزه با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال در کوچه بیمارستان میلادِ کاشان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، محمد مسعود چایچی راه اندازی نخستین پارکینگ مکانیزه در کاشان خبرداد و گفت: ارائه و اجرای راهکارهای مناسب جهت آرام سازی ترافیک محلی یکی از رویکردهای حمل و نقل و ترافیک است که در راستای آن، نخستین پارکینگ مکانیزه از نوع "سیستم روتاری"  در کوچه دیمی(بیمارستان میلاد) راه اندازی شد.
وی تصریح کرد: تعداد سه دستگاه پارکینگ با قابلیت گنجایش مجموع ۳۶ خودرو در کمترین مساحت با ارتفاع بالغ بر ۱۴ متر از ویژگی های این پارکینگ است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با بیان اینکه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اعتبار صرف این پروژه شده است، تاکید کرد: ایمنی بسیار بالا، نصب و راه اندازی در زمان کوتاه، عدم نیاز به سیستم تهویه، قابلیت جابجایی پارکینگ از محل نصب شده به مکانی دیگر در صورت نیاز، قابلیت بکارگیری در دمای بالا، عدم امکان برخورد خودروها به یکدیگر، سطح صدا و نویز بسیار پایین، ورود و خروج بسیار سریع و آسان و مجهز بودن به سنسورهای چند گانه از مزیت های این گونه پارکینگ هاست.
چایچی با توجه به تراکم خودروها در هسته مرکزی و عدم وجود پارکینگ مناسب خاطرنشان کرد: همانطورکه از نام این سیستم پیداست توسط یک مکانیزم چرخشی خودروها را حول محوری می چرخاند و به صورت عمودی حرکت می دهد و کمترین متراژ را اشغال می کند.

کد خبر 324941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.