حریف سابق سپاهان محک تدارکاتی ذوب‌آهن شد

حریف فصل گذشته سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در آستانه برگزاری این دور از رقابت‌ها در دوره جاری، در قالب دیداری دوستانه با ذوب‌آهن مسابقه می‌دهد.

به گزارش ایمنا، غیبت نیمی از تیم‌های لیگ برتری و از جمله سپاهان و ذوب‌آهن در یک‌هشتم نهایی جام حذفی و پیگیری این مرحله از مسابقات در فاصله بین هفته‌های دهم و یازدهم لیگ برتر باعث شد تا بین ۲ دیدار رسمی آنها بیش از ۱۰ روز فاصله بیفتد. از این رو، این دسته از تیم‌ها برای آنکه از شرایط مسابقه دور نشوند چاره‌ای جز برگزاری دیدارهای تدارکاتی ندارند.

جالب آنکه ذوب‌آهن، آلومنیوم اراک را به عنوان حریف تدارکاتی خود انتخاب کرده است. این تیم دسته اولی فصل گذشته در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی حریف سپاهان بود و در خانه به شکلی دراماتیک مغلوب میهمان نامدارش شد.

آلومنیوم که فصل پیش سپاهان را برای راهیابی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی به چالش کشید امسال قید ماجراجویی در این مسابقات را زد و با انصراف از دیدار با خونه‌به‌خونه از همان مراحل ابتدایی از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین با گذشت ۱۰ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول نماینده اراک در رده پانزدهم جدول ۱۸ تیمی جای دارد.

کد خبر 324898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.