صدرنشین لیگ ملی‌پوش ندارد؟

تیم پارس جنوبی با وجود تداوم بخشیدن به صدرنشینی خود در لیگ برتر احتمالاً هیچ نماینده‌ای در تیم ملی نخواهد داشت.

به گزارش ایمنا، با توجه به در پیش بودن اردوی تیم ملی رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر اواسط هفته آینده برگزار می‌شود. با این وجود، دیدار آن دسته از تیم‌هایی که نماینده‌ای در تیم ملی ندارند به آخر هفته موکول خواهد شد.

ظاهراً این مورد شامل سه دیدار لیگ برتر از جمله بازی پارس جنوبی و سپیدرود شده است. این یعنی که صدرنشین فعلی لیگ برتر احتمالاً باز هم نماینده‌ای در تیم ملی نخواهد داشت. البته این اتفاق عجیبی نیست زیرا دامنه منتخبین کارلوس کی‌روش معمولاً به یکباره خیلی گسترده نمی‌شود اما سرمربی تیم ملی در اردوی قبلی و تا پیش از اضافه شدن لژیونرها تعدادی از ستاره‌های آماده لیگ را به اردوی اولیه فراخواند و شاید انتظار می‌رفت که مرد پرتغالی پس از تداوم صدرنشینی پارس جنوبی و ادامه درخشش ستاره‌های این تیم ولو به صورت موقتی برخی از آنها را دعوت کند.

البته به تعویق افتادن احتمالی دیدار پارس جنوبی که هنوز هم رسماً از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است لزوماً به معنی نماینده نداشتن صدرنشین لیگ در تیم ملی نیست زیرا این اتفاق در هفته‌های گذشته لیگ برتر نیز با وجود داشتن بازیکن ملی‌پوش شامل حال تیم‌هایی چون فولاد و پدیده هم شده است.

کد خبر 324795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.