مجموعه برنامه های فرهنگی دانشگاه باید ساختارمند باشند

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: به دنبال ساختارمند کردن مجموعه های فرهنگی دانشگاه بوده ایم و در این راستا گام برداشته اسم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دکتر سید مهران نحوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نگاه به دانشگاه به عنوان یک مجموعه آموزشی و فرهنگی یک نگاه مولد است، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان یک دانشگاه برتر در حوزه های مختلف در داخل کشور و در سطح بین الملل می درخشد و لازم است درون این فضای مولد روح فرهنگی فراهم باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگ مدار است، تصریح کرد: توسعه فرهنگ و تعالی آن در برون مرزهاست، از این رو دستگاهی که در سطح ملی بدرخشد باید بتواند در سطح فرهنگی هم حرف های برای گفتن داشته باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه به دنبال ساختارمند کردن مجموعه های فرهنگی بوده ایم، عنوان کرد: یکی از مسائل مهمی که در دانشگاه مد نظر قرار دادیم این است که ما با یک جامعه نخبه مواجه هستیم که ظرافت های خاص خود را می طلبد.

وی مطالعات راهبردی، نظارت و ارزیابی، همکاری فرهنگی با درون و برون مرز را از جمله اهداف معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی عنوان کرد.

نحوی با اشاره به تشکیل اتاق های فکر فرهنگی در دانشگاه، گفت: حل مشکلات فرهنگی دانشگاه ها را به این اتاق های فکری واگذار کردیم.

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به افزایش حجم برنامه های فرهنگی در دانشگاه، تصریح کرد: کیفیت، اثر بخشی برنامه های فرهنگی را در دستور کار قرار دادیم و نقش این برنامه ها را در ارتقا فرهنگ عام مد نظر قرار می دهیم تا دانشجوی دانشگاه صنعتی اصفهان جامعیتی از علم، فناوری، اخلاق مداری و مسئولیت پذیری باشد.

وی تاکید کرد: این دانشگاه به دنبال معرفی یک دانشجوی شاخص در سطح ملی و بین المللی است.

کد خبر 324750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.