خرج ۷۵۰ میلیونی هواداران روی دست سپاهان

جمع جرایم سپاهان به خاطر رفتار تماشاگرانش در پنج میزبانی اول تیم اصفهانی در لیگ هفدهم به ۷۵ میلیون تومان رسید.

به گزارش ایمنا، سپاهان تا به اینجا پنج مسابقه از لیگ هفدهم را در ورزشگاه نقش جهان برگزار کرده است. عجیب آنکه به ازای هر میزبانی سپاهان در ورزشگاه نقش جهان باشگاه اصفهانی بدون استثنا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر رفتار تماشاگرانش جریمه شده است.

آخرین جریمه‌ای که از سوی کمیته انضباطی شامل حال سپاهان شده مربوط به دیدار این تیم از هفته نهم لیگ برتر برابر سیاه‌جامگان است. در آن مسابقه تیم اصفهانی اولین پیروزی خانگی خود را جشن گرفت. شکسته شدن طلسم نبردن در ورزشگاه نقش جهان برای سپاهان بدون تبعات نبود زیرا جریمه ۱۰۰ میلیون ریالی باشگاه اصفهانی را در پی داشت. این جریمه به خاطر فحاشی تماشاگران علیه داور مسابقه به سپاهان تعلق گرفت.

سپاهان تا پیش از این در مجموع ۶۵۰ میلیون ریال از سوی کمیته انضباطی به خاطر رفتار هوادارانش جریمه شده بود. به این ترتیب، جمع جرایم نقدی باشگاه اصفهانی در پایان یک‌سوم ابتدایی لیگ هفدهم به ۷۵۰ میلیون ریال رسید. این جرایم به خاطر تخلفاتی چون پرتاب نارنجک، شعارهای زننده نسبت به تیم مقابل، انداختن لیزر به صورت بازیکنان حریف و فحاشی به داور نصیب سپاهان شده است.

کد خبر 324692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.