سد آهنی ذوب شد

ذوب‌آهن این امکان را داشت تا با تحمیل اولین باخت فصل به پارس جنوبی مانع از بازگشت این تیم به صدر جدول شود اما نه تنها موفق به انجام این کار نشد که با قبول شکستی سنگین برابر میهمان خود راه را برای تداوم صدرنشینی این تیم شگفتی‌ساز فراهم کرد.

به گزارش ایمنا، پس از فعل‌وانفعالاتی که در دومین روز از هفته دهم لیگ برتر رخ داد صدر جدول دستخوش تغییرات شد، به این ترتیب که پیکان پس از برتری برابر تراکتورسازی که به مثابه ششمین برد متوالی این تیم بود موقتاً جای پارس جنوبی را در بالاترین نقطه جدول گرفت.

شاگردان مهدی تارتار اما این فرصت را داشتند تا کمتر از یک روز پس از واگذاری صدر مجدداً آن را پس بگیرند. این مهم مستلزم کسب تنها یک امتیاز از دیدار با ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان بود. به عبارت دیگر، سبزپوشان اصفهانی می‌توانستند در هفته دهم لیگ برتر نقش مستقیمی در معادلات صدرنشینی ایفا نمایند.

ممانعت از بازگشت پارس جنوبی به صدر جدول اما منوط به آن بود که ذوب‌آهن اولین باخت فصل را در کارنامه میهمان خود به ثبت رساند.

با شکست سنگین ذوب‌آهن، پارس جنوبی نه تنها حداقل امتیاز موردنیاز برای پایین کشیدن پیکان را دشت کرد که با دستانی کاملاً پُر ورزشگاه نقش جهان را ترک نمود.

کد خبر 324224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.