صالحی: می‌گفتند بردهای پارس جنوبی شانسی است/ از بازی در نقش‌جهان سود کردیم

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: وقتی در هفته اول لیگ پیروز شدیم همه می‌گفتند شانسی بوده و در هفته دوم نیز همین حرف را می‌زدند اما یک سوم لیگ را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم.

ابراهیم صالحی پس از برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در مورد پنالتی که به سود پارس جنوبی اعلام شد گفت: من توپ را جدا کردم و بازیکن حریف پای من را زد و خودش هم فهمید که مرتکب خطای پنالتی شده است.

وی افزود: بازی سختی بود و تیم‌های قلعه‌نویی همیشه برای قهرمانی می‌جنگند. ذوب‌آهن و سپاهان جزء چهار تیم بزرگ ایران هستند. می‌دانستیم بازی سختی داریم و برای تک تک دقایق بازی برنامه داشتیم و خوشبختانه به دستورات مهدی تارتار عمل کردیم و پیروز شدیم.

صالحی در مورد سود بردن تیمش از بازی در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: قطعاً از این موضوع سود کردیم. نقش‌جهان ورزشگاه با کیفیتی است که چمن مناسب و جو خوبی دارد. کیفیت چمن ورزشگاه فولادشهر چند درجه از کیفیت چمن نقش‌جهان کمتر است و امیدوارم همه بازی‌های ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش‌جهان انجام شود.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی در مورد اینکه فکر می‌کند تیمش با ادامه روند خوبش به قهرمانی لیگ برتر برسد، بیان داشت: وقتی در هفته اول لیگ پیروز شدیم همه می‌گفتند شانسی بوده و در هفته دوم نیز همین حرف را می‌زدند اما یک سوم لیگ را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و به لطف کادرفنی و مدیریت باشگاه تیم منسجمی داریم. البته هر چه جلوتر می‌رویم کارمان سخت‌تر می‌شود ولی امیدوارم روند فعلی را ادامه دهیم.

کد خبر 324151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.