پیشرفت شهرستان گلپایگان نیازمند هم فکری، همدلی، همراهی و هماهنگی است

گلپایگان-امام جمعه گلپایگان گفت: با هم فکری، همدلی، همراهی و هماهنگی می‌توان برای پیشرفت و آینده شهرستان گلپایگان برنامه ریزی موثری انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمد علاءالدینی در "همایش ایده شو" که در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد، اظهار داشت: با هم فکری، همدلی، همراهی و هماهنگی برای آینده و پیشرفت شهرستان گلپایگان می‌توان برنامه ریزی موثری انجام داد.

وی با بیان اینکه با استفاده از انگیزه، فرصت و توان می‌توان از ظرفیت‌های شهرستان استفاده بهتری شود، گفت:  با اعتماد به نفس کوچکترین ایده به بزرگترین ایده تبدیل خواهد شد.

امام جمعه گلپایگان اذعان کرد: با توجه به برگزاری همایش‌های رویدادهای ایده ظرفیت‌سازی و ظرفیت‌یابی در دانشگاه جامع علمی کاربردی گلپایگان ملموس است.

وی با بیان اینکه گلپایگان ظرفیت و پتانسیل فراوانی دارد اما هنوز در کشورمغفول مانده است، تأکید کرد: جوانان باید با آینده‌نگری بهتر ایده‌های برتر شهرستان گلپایگان به اقسانقاظ کشور معرفی کنند.

علاءالدینی تأکید کرد: نماینده شهرستان در مجلس با مطالبه گری برای احقاق سهم مغفول‌مانده شهرستان تلاش می‌کند.

وی اظهار داشت: با توجه به وسعت کشت ذرت علوفه‌ای در زمین‌های کشاورزی شهرستان اما روغن ذرت تولید نمی‌شود مسؤولان شهرستان در این زمینه برنامه ریزی کنند.

امام جمعه گلپایگان گفت: اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم به دلیل اینکه شیعه امیرالمومنین(ع) هستیم./

کد خبر 324085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.