نماد تفکر شورا در شهرداری متجلی است

نطنز-فرماندار نطنز گفت: نماد تفکر شورا در  شهرداری متجلی است و شهردار وقتی موفق است که شورا تمام قد پشتیبان او باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ یوسف حسنی در آیین تکریم و معارفه شهردار طرقرود نطنز اظهار کرد: ما همگی به نوبه خود ظرفیت و پتانسیل خاصی داریم و زمانی توانمندی ما مضاعف می شود که همه ظرفیت های مسئولان در کنار هم قرار بگیرد و به طور حتم موفقیت زمانی حاصل می شود که شورا نگاه واحدی به مجموعه شهری خود داشته باشد و با هم هماهنگ باشد.

یوسف حسنی با اشاره به ظرفیت های خوب شهر طرق رود، افزود: زمانی که شورا خود صدای واحدی داشته باشد می تواند از این ظرفیت ها در راه رشد و توسعه بهره برداری کند.

وی تاکید کرد: مردم نباید به جایی برسند که آرزوی برگشت به چندین سال قبل را داشته باشند و البته آرزوی مردم ۶ روستای شهر طرق در آینده نباید این باشد که ای کاش شهر به روستا تبدیل شود.

فرماندار نطنز ادامه داد: نماد تفکر شورا در شهردار متجلی می شود و زمانی شهردار می تواند موفق باشد که شورا تمام قد پشتیبان وی باشد.

وی با اشاره به ویژگی های شهر طرق رود، بیان کرد: شهردار در شهر طرق رود نماد حاکمیت بسیاری از ادارات شهرستان است و مردم سمبل ادارات شهرستان را در شهردار می بینند، برای حل مشکلات مردم، شهردار باید تعامل خوبی با مجموعه ادارات و نهادها داشته باشد

حسنی بحث ایجاد روشنایی از طرق تا کشه با توجه به احتمال حضور سرپرست وزارت نیرو در شهرستان را مطرح و خاطر نشان کرد: تمام تلاش و ظرفیت ها را برای حل مشکلات مردم شهر طرق رود به کار می بندیم.

کد خبر 324071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.