احتمال اکران فیلم‌های جشنواره فجر در استان‌ها

دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با حضور در برنامه «چشم شب روشن» در رابطه با ابهامات پیش آمده در برگزاری جشنواره فیلم فجر امسال سخن گفت.

به گزارش ایمنا، ابراهیم داروغه زاده ۲۶ مهرماه به برنامه «چشم شب روشن» آمد و در گفتگو با اکبر نبوی عضو سابق شورای پروانه نمایش به ارائه توضیحاتی درخصوص روند برگزاری جشنواره فیلم فجر سی و ششم و اکران فیلم ها در استان ها همزمان با برگزاری جشنواره پرداخت.

داروزغه زاده در رابطه با اکران آثار در شهرستان ها هم زمان با برگزاری جشنواره گفت: گروهی از مخاطبان جشنواره و کارشناسان نظرشان بر این است که جشنواره فقط در تهران و در کاخ جشنواره، به صورت حرفه‌ای‌تر و استانداردتر برگزار شود، و برخی‌ها هم نظرشان این است که جشنواره همزمان با جشن انقلاب برگزار می شود و شور مردمی باید در کل کشور ایجاد شود، پس بهتر است نمایش‌های غیررقابتی در استان‌ها داشته باشیم.

همچنین او از اکران و رقابت دو فیلم مستند بلند در کنار فیلم های سینمایی جشنواره خبر داد که با تعجب اکبر نبوی رو به رو شد. نبوی در برابر اظهارات داروغه زاده گفت: این رقابت مبنای تخصصی و علمی ندارد و کار اشتباهی است.  

بعد از صحبت های داروغه زاده هنوز تکلیف اکران فیلم های جشنواره در شهرستان ها مشخص نیست و این موضوع همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.  

کد خبر 324019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.