برنامه «هشتک» روی آنتن رسانه ملی می‌رود

مرتضی حیدری مجری باسابقه برنامه های تحلیل - سیاسی تلویزیون با برنامه « هشتک» به شبکه یک سیما باز می گردد.

به گزارش ایمنا، «هشتگ» به تهیه کنندگی و کارگردانی مسعود بانصیری کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که به زودی و از اوایل آبان ماه روزهای زوج حوالی ساعت ۲۰ از این شبکه روی آنتن خواهد رفت.

مسعود بانصیری تهیه کننده این برنامه گفت: «ما خبرها و مطالبی را که در روز بیشتر در فضای مجازی دیده شده و در جامعه با واکنش مواجه شده است، در هر برنامه مرور می کنیم، البته در «هشتگ» ارتباط تنگاتنگی هم با مردم خواهیم داشت و در هر برنامه، گزارش های مردمی هم درباره آیتم های مطرح شده در فضای مجازی، پخش می‌کنیم. حسن میثمی مجری دیگری است که در کنار مرتضی حیدری برنامه را هدایت خواهد کرد. هدف ما صرفا بررسی اخبار و اطلاعات ۲۴ ساعت گذشته در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی است و قصد نداریم که در پایان هر برنامه، نتیجه گیری خودمان را به مخاطب القا کنیم، بلکه هدف برداشت مردم و مخاطبان از یک موضوع خاص و مطروحه در برنامه خواهد بود.»

تهیه کننده برنامه «هشتگ» در پایان تصریح کرد: طراحی دکور این برنامه در حال اتمام است و تمام تلاشمان را می کنیم تا برنامه ای متفاوت تر با سایر برنامه ها تقدیم بینندگان شبکه یک سیما کنیم.

کد خبر 323905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.