کی‌روش مرد اول فوتبال ایران ماند

برانکو پس از ناکامی در رساندن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا یک رقابت پنهان شخصی را هم به سرمربی تیم ملی باخت.

به گزارش ایمنا، رمز ماندگاری کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران حمایت گسترده هواداران و فشار شدید رسانه‌ها بود که علیرغم همه مشکلات و اختلافات در مواجهه با مسئولان ارشد ورزش و فوتبال کشور او را در موضع قدرتمندی قرار می‌دادند.

سال گذشته پس از اصطکاک با برانکو ایوانکوویچ بر سر در اختیار قرار دادن ملی‌پوشان پرسپولیس مرد پرتغالی اما با وضعیت غریبی مواجه شد که تا پیش از آن هرگز در فوتبال ایران تجربه‌اش نکرده بود زیرا این بار هواداران بیشتر از آنکه حامی‌اش باشند در حمایت از برانکو در جبهه مخالفش قرار گرفتند.

به موازات آن، سرمربی کروات پرسپولیس از حیث فنی نیز در اوج بود. او قرمزهای پایتخت را پس از نزدیک به یک دهه قهرمان ایران کرد و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به نیمه‌نهایی رساند. باخت ناجور پرسپولیس در این مرحله اما پایان پیشروی برانکو بود. اگرچه فینالیست شدن یک تیم ایرانی در آسیا برای سرمربی تیم ملی هم اتفاق خوبی محسوب می‌شد و حضور در دیدار پایانی لیگ قهرمانان به ویژه در فصل منتهی به جام جهانی قطعاً تجربه‌ای ارزشمند برای تعدادی از ملی‌پوشان ایران به حساب می‌آمد اما ناکامی برانکو شاید از این جهت به نفع کی‌روش باشد که او را همچنان مرد اول فوتبال ایران نگه می‌دارد.

کد خبر 323882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.