پیروزی های محور مقاومت عامل گستاخی ترامپ علیه ایران است

نطنز- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موفقیت محور مقاومت در برابر داعش و شکست طرح های آمریکا در منطقه موجب نگرانی مقامات آمریکایی شده است. 

مرتضی صفاری در گفتگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: موفقیت های محور مقاومت به ویژه سپاه پاسداران در سوریه و عراق و شکست طرح های آمریکا در منطقه عامل اصلی سخنان ترامپ بود.

وی افزود: آمریکا طی سال های اخیر با صرف میلیارد ها دلار هزینه نتوانست نقشه ها و توطئه شوم خود را در منطقه خاورمیانه  اجرایی کند و با تلاش های محور مقاومت و نیروهای سپاه، تمامی توطئه های آمریکا اکنون در عراق و سوریه نقش برآب شده و شخص ترامپ به خاطر این مسائل دست به این سخنان احمقانه زد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان  شب گذشته ترامپ جز آشفتگی و عصبانیت از شکست چیز دیگری نداشت و تمام  دنیا فهمید که مواضع و صحبت های رئیس جمهور آمریکا، باعث انزوای این کشور در دنیا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی و همه مسلمانان آزادی خواه منطقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  را از خودشان می دانند و نابودی داعش و ایجاد امنیت دوباره در بخش های وسیعی از خاک عراق و سوریه به علت تلاش های سپاه است.

صفاری نطنزی بیان کرد: وقتی دلارهای سعودی آنقدر روی ترامپ اثر گذار بوده که خلیج فارس را با واژه ای جعلی و نامتعارف خطاب قرار می دهد، می توان متوجه شد که ترامپ یک انسان سست عنصر و بی اراده است.

صفاری افزود: ما در شرایط کنونی نباید در راستای سیاست و نقشه های آمریکا حرکت کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل با سابقه و تمدن فراوانی است و در حوزه سیاست خارجی تاکنون عاقلانه عمل کرده و بایستی در چارچوب قوانین و حقوق بین الملل؛ مناسبات خود را دنبال کند و مواضع خویش را نیز بر اساس موازین بین الملل تنظیم کند./

کد خبر 323361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.