آمریکا به جای دخالت کشورها؛ اوضاع نابسامان خود را در یابد

چادگان - امام جمعه چادگان گفت: آمریکا بهتر است اوضاع نابسامان خود را در یابد و از دخالت در امور کشورها بپرهیزد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چادگان با اشاره به فواید دعا، اظهار  داشت:  وقتی برای دیگران دعا کنیم باعث می‌شود کینه از دل ما پاک شود.

وی ادامه داد: دعا حسادت را می‌زداید و باعث می‌شود آرامشی دلپذیر برای جسم ما پدیدار شود.

امام جمعه موقت چادگان با بیان این که تقوا باعث تکامل روح انسان می‌شود، افزود:  روح برای زنده ماندن نیاز به لباس مخصوص دارد که آن هم چیزی جز تن آدمی نیست، باید به روح پرداخته و به جسم خود تکامل بدهیم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در  خصوص ورزش و تربیت افزود: تهذیب، درس و ورزش بسیار مهم است و باید به این مهم توجه ویژه‌ای شود که انتظار داریم مسئولان آموزشی نیز به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

ابراهیمی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ در مورد سپاه گفت: اگر سپاه را در لیست گروه تروریستی قرار دهد ما نیز با ارتش جنایتکار آمریکا همین برخورد را خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: دولت آمریکا  به جای دخالت در امور سایر ملت ها مسائل داخل کشور خودش را ساماندهی کند چراکه هر روز شاهد حوادث ناگوار است.

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: ترامپ بداند دنیا واقعیت‌ها را می‌داند،  در  برابر زور گوئی‌های دشمنان خواهد ایستاد و مشت محکمی بر دهان زورگو خواهد زد.

امام جمعه موقت چادگان ادامه داد: این که کسانی آیات قرآن را به مدل خود تفسیر می کنند این خطاست و باید توجه داشت که سخنان رهبری  بر مبنای آیات و روایات است واین از ویژگی های یک نظام اسلامی است.

ابراهیمی به در پیش بودن روز نابینایان  اشاره کرد و گفت: لازم است مسئولان برای این قشر هم امکاناتی بیشتر در اختیار بگذارند و به نیازهای آنان توجه ویژه شود.

وی  همچنین با اشاره به فرارسیدن روز جهانی استاندارد،   گفت: انتظار داریم مسئولان نظام و تولیدکننده‌ها نهایت دقت را داشته باشند تا بتوانیم در بین تولیدکنندگان جهانی رتبه خوبی را کسب کنیم.

امام جمعه موقت چادگان تاکید کرد: دشمنان بدانند جوانان ایرانی و تولیدکنندگان می‌توانند سرآمد تولیدکنندگان دیگر کشورها باشند.

کد خبر 323161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.