ملت ایران سپاه را نهادی امنیت ساز و حافظ آرامش می داند

نطنز- امام جمعه بادرود گفت : ملت بزرگ ایران همواره سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد امنیت ساز و حافظ آرامش در قلوب خود جای داده است و هرگز اقدام آمریکایی ها را برنمی تابد و با تمام وجود در برابر آن می ایستد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز،حجت الاسلام علیرضا قاسمی  در خطبه های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: انتظاراتی که مردم، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، ولی فقیه و در کل انقلاب از مسئولان در جمهوری اسلامی دارند این است که آن ها باید متواضع بوده و به داد و درد مردم برسند چرا که بدون استثناء همه بر سر سفره انقلاب نشسته ایم.

قاسمی گفت: ایجاد زمینه کار، تولید و اشتغال و همچنین بستر سازی برای ظهور منجی عالم بشریت آن هم در پرتو حرکت در مسیر و خط ولایت فقیه در جامعه اسلامی از دیگر انتظارات به حق انقلابی است که حاکم کردن دین خداوند در جامعه هدف نهایی آن است.

وی تاکید کرد: نباید طوری عمل کرد که به مانند حادثه کربلا ادعای پیروی از امام زمان خویش را داشت و وقت عمل نائب وی را تنها گذاشت تا حادثه ای عظیم به مثل عاشورا پیش آید و تطمیع و فتنه بر بصیرت غالب و امام در این بین فراموش شود.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به آمار بالای بیکاری در جامعه و فارغ التحصیلی جمع زیادی از دانشجویان در مقاطع مختلف، بیان کرد: متاسفانه در جامعه هیچ کس به فکر این قشر از دانشجویانی که از تحصیل فارغ شده و آماده ورود به بازار کار هستند، نیست.

وی اضافه کرد: وضعیت بدتر در جامعه این است که بعضی از نمایندگان مجلس با آن همه شعارهای دهن پرکنی که قبل از انتخابات مجلس می دادند، امروزه فقط به فکر منفعت خود هستند و برای این کار نسبت به یکدیگر مسابقه می دهند و نمونه بارز آن ها قضیه تلاش تعدادی از آن ها برای جذب در وزارت نفت است.

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: قضیه نور چشمی ها و ژن های برتر و البته زد و بندهای بعضی ها برای گرفتن تسهیلات نجومی به یک معضل بزرگ در جامعه تبدیل شده است و در حالی که ولی نعمتان انقلاب برای اخذ کمترین وام با بالاترین سدها روبرو می شوند، این ها در آرامش خاطر از بیت المال به نفع خود سوء استفاده های آن چنانی می کنند و اگر برخوردی هم قرار است با آن ها بشود، این برخورد ده ها برچسب غیر منطقی و نامعقول می خورد.

وی تاکید کرد: تمام کسانی که قطع به یقین می توانند این معضل را حل کنند و نمی کنند، از نماینده مجلسی که فقط خود را می بیند و از بیگانگان حمایت می کند تا آن مسئولی که این موارد برایش اهمیت ندارد، در پیشگاه خداوند گناهکارند و باید پاسخگو باشند.

امام جمعه بادرود با بیان این که شکست بد آمریکا در منطقه برای دوست و دشمن جمهوری اسلامی قابل درک شده است، بیان کرد: استیصال سران این کشور باعث شده است تا آن ها در اقدامی غیر قابل پذیرش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ منافع و آرمان ها بوده است را در لیست تروریسم قرار دهد.

وی با اشاره به یکدلی بیش از پیش مسئولان در کشور بعد از مزخرف گویی های ترامپ دیوانه، بیان کرد: ملت بزرگ ایران که همواره سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد امنیت ساز و حافظ آرامش در قلوب خود جای داده است هرگز این اقدام آمریکایی ها را برنمی تابد و با تمام وجود در برابر آن می ایستد.

حجت الاسلام قاسمی به روز پیوند اولیاء و مربیان اشاره و خاطر نشان کرد: پیوند هر چه بهتر اولیاء و مربیان نقش مهمی در تقویت فرهنگ تربیتی و به دنبال آن استحکام مبانی تعلیمی، تربیتی و اخلاق خواهد داشت و بسیاری از آسیب های اجتماعی را نیز کاهش می دهد.

کد خبر 323142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.