دانشجویان نزد مسئولان دانشگاه امانت هستند

رئیس واحد نجف آباد گفت: بر این عقیده هستیم دانشجویان، امانت های مقدسی در دست مسئولان دانشگاه هستند. وظیفه داریم امانت دار بوده و علاوه بر بهترین پاسداری از این امانت، خدمات مطلوب آموزشی و علمی را به بهترین نحو ممکن ارائه کرده و در حفظ و حراست و نگهداری دانشجویان از تهدیدات و موانع پیش رو تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، دکتر مهران مجلسی با تبریک به دانشجویان جدید به خاطر قبولی در آزمون سراسری و انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد به عنوان محل تحصیل خود، گفت: واحد نجف آباد به همراه واحد علوم تحقیقات تهران تنها واحدهای جامع و مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند و این امتیاز بسیار بالایی است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه از دیرباز تا امروز برای مسئولان واحد نجف آباد حائز اهمیت بوده و هست، ارتقای کیفیت در آموزش است. تلاش بی وقفه و صادقانه استادان و اعضای هیات علمی و امکانات و تجهیزات پیشرفته و به روز کارگاهی و آزمایشگاهی که مجموعه دانشگاه برای آموزش بهتر و کاربردی‌تر دانشجویان خود فراهم آورده موجب شده که به این جایگاه برسیم و به بیان برخی از مسئولان و بازدیدکنندگان سایر نهادها و ارگان های کشوری برخی امکانات و تجهیزات این دانشگاه حتی از امکانات سایر دانشگاه های دولتی بهتر و بروزتر است.

وی در مورد پیشینه و چگونگی ایجاد این دانشگاه گفت: اینکه موفقیت های چشمگیر این دانشگاه را مدیون و مرهون خون پاک شهدا بدانیم صرفا در حد یک شعار نیست چراکه اولین سرمایه احداث این دانشگاه از فروش اموال شهید میردامادی فراهم شد و همین امر، دستمایه برکت و پیشرفت های ملی و بین المللی این دانشگاه شده است.

این مسئول ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد از سال ۶۴ و با حمایت بزرگان شهر نجف آباد همچون آیت الله ایزدی امام جمعه فقید شهرستان نجف آباد کار خود را آغاز کرد و اکنون بزرگترین مجموعه آموزش عالی استان و یکی از پیشروترین و مطرح ترین دانشگاه ها در استان و کشور است. واحد نجف آباد اکنون میزبان بیش از ۲۷ هزار دانشجو در ۲۷۱ رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی است.

مجلسی یادآور شد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی از نظر فضا و زیرساخت‌های آموزشی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد به گونه ای که مساحت کل زمین های تحت مالکیت دانشگاه چیزی بالغ بر ۱۲۷۷ هکتار بوده و فضاهای ساختمانی دانشگاه ۳۳۰هزار مترمربع است. انجام امور آموزشی، پژوهشی، مالی- اداری و فرهنگی در دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی، پرستاری و مامایی، هنر، معماری و شهرسازی، مهندسی مواد، مهندسی هسته ای و علوم پایه و حقوق، الهیات و معارف اسلامی از اقداماتی است که برای دانشجویان صورت می‌پذیرد.

وی افزود: بر این عقیده هستیم دانشجویان، امانت های مقدسی در دست مسئولان دانشگاه هستند. ما وظیفه داریم امانت دار بوده و علاوه بر بهترین پاسداری از این امانت، خدمات مطلوب آموزشی و علمی را به بهترین نحو ممکن ارائه کرده و در حفظ و حراست و نگهداری دانشجویان از تهدیدات و موانع پیش رو تلاش کنیم. یعنی به همان میزان که نسبت به کیفیت خدمات آموزشی حساس هستیم در مباحث اعتقادی، پژوهشی فرهنگی و اجتماعی نیز حساسیت به خرج دهیم. دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد همانگونه که در حوزه آموزش و پژوهش بر اساس برنامه ریزی مدون حرکت می‌کند در حوزه فرهنگی نیز دارای استراتژی مشخص و هدف و برنامه است تا ان‌شاالله فارغ التحصیلان توامان دارای تخصص و تجارب علمی و تعهد و تجارب فرهنگی و اجتماعی مناسب باشند.

کد خبر 323054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.