پیشنهاد آذری برای حل مشکل سربازی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن برای حل مشکل سربازی بازیکنان لیگ برتر پیشنهادی را مطرح کرده که امیدوار است فدراسیون فوتبال آن را از طریق نیروهای مسلح پیگیری کند.

به گزارش ایمنا، احتمال پیوستن برخی از ستاره‌های ذوب‌آهن به تراکتورسازی برای سپری کردن خدمت سربازی در این تیم یکی از شایعات داغ هفته اخیر فوتبال ایران بود که به این بحث قدیمی دامن زد که چرا بازیکنان پرورش‌یافته در تیم‌های سازنده باید جذب باشگاه‌های نظامی شوند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن که در سال‌های گذشته بازیکنان زیادی از تیمش به همین دلیل به تراکتورسازی رفته‌اند امیدوار است تا فدراسیون فوتبال طرح بازیکن-سرباز را از طریق نیروهای مسلح پیگیری کند. بر اساس پیشنهاد سعید آذری که در گفت‌وگویی با خبرگزاری مهر آن را مطرح کرده بهتر است به جای آنکه همه سربازان لیگ جذب یک تیم نظامی شوند بازیکنان در شهر خودشان خدمت کنند به این ترتیب که از صبح تا ظهر در محل خدمت حاضر شوند و بعدازظهر در تمرینات تیم شرکت کنند.

در حال حاضر تنها گزینه پیش روی فوتبالیست‌های لیگ برتری برای انجام خدمت نظام وظیفه عضویت در تیم تراکتورسازی است در غیر اینصورت آنها باید برای گذراندن دوران سربازی خود راهی تیم‌های لیگ یکی چون ملوان یا فجر سپاسی شوند.

کد خبر 322995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.