لشگر ذوبی به ذوب‌آهن رسید

نیمی از ترکیب اصلی حریف این هفته ذوب‌آهن سابقه بازی در این تیم اصفهانی را دارند.

به گزارش ایمنا، پدیده در حالی از هفته نهم لیگ برتر رو در روی ذوب‌آهن قرار می‌گیرد که تقریباً نیمی از نفرات ترکیب اصلی آن سابقه بازی در تیم اصفهانی را دارند. شهاب گردان، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری و محمد قاضی ۶ بازیکن حال حاضر پدیده هستند که در گذشته برای مقاطعی کوتاه یا طولانی در عضویت ذوب‌آهن بوده‌اند.

خلعتبری با سابقه چهار فصل و نیم حضور در جمع سبزپوشان اصفهانی ذوب‌آهنی‌ترین بازیکن حال حاضر پدیده محسوب می‌شود. به غیر از این هافبک ۳۴ ساله، شهاب گردان و محمد قاضی نیز با سه فصل حضور در ذوب‌آهن پیوند پُررنگی با باشگاه اصفهانی دارند. اتفاقاً هر سه نفر طلایی‌ترین دوران فوتبال‌شان را در این تیم اصفهانی سپری کرده‌اند.

اکبر ایمانی که اخیراً در ۲ دیدار دوستانه برابر تیم‌های توگو و روسیه برای تیم ملی بازی کرد هم ۲ فصل سابقه حضور در ذوب‌آهن را دارد. خانزاده و صادقی اما بیشتر از نیم‌فصل در ذوب‌آهن دوام نیاوردند.

از این جمع، احتمالاً اکثر آنها در دیدار با ذوب‌آهن در ترکیب اصلی پدیده قرار خواهند گرفت اما خانزاده که به خاطر شکستگی و جراحی دست اردوی اخیر تیم ملی را از دست داد احتمال زیادی دارد که به همین دلیل در هفته نهم لیگ برتر هم غایب باشد.

کد خبر 322994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.