صدرنشین لیگ نخستین شکست خانگی پدافند کاشان را رقم زد

تیم رعد پدافند کاشان در هفته دوم لیگ برتر والیبال مغلوب میهمان خود شد.

به گزارش ایمنا، هفته دوم سی و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور «جام شهید محسن حججی» امروز با انجام پنج دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد.

در کاشان تیم رعد پدافند که نخستین دیدار خانگی خود را تجربه می‌کرد با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب بانک سرمایه، صدرنشین جدول رده‌بندی شد. نماینده استان اصفهان در ست‌های اول تا سوم این مسابقه با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۳ مقابل شاگردان مصطفی کارخانه شکست خورد.

محمد رسولی، علی اصغر مجرد، مصطفی باقری، محمدجواد حیدری، طیب عینی و جواد حسین آبادی ترکیب تیم پدافند کاشان در این مسابقه بود و بانک سرمایه نیز این مسابقه را با ترکیب فرهاد قائمی، عادل غلامی، رضا قرا، مجتبی میرزاجانپور، سید محمد موسوی و لوکاس ژیگالدو آغاز کرد.

پدافند در هفته نخست مسابقات که اولین تجربه لیگ برتری این تیم هم محسوب می‌شد با نتیجه ۳ بر یک مقابل سارویه ساری شکست خورد.

در دیگر دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال، تیم‌های شهرداری تبریز، خاتم اردکان، و شمس مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

گفتنی است، تیم ایرانیان گنبد به دلیل ارائه قراردادهای جعلی بازیکنان و کادر فنی به فدراسیون از لیگ برتر کنار گذاشته شد و به همین دلیل دیدار کاله مازندران و ایرانیان گنبد که قرار بود امروز برگزار شود نیز لغو شد.

نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر والیبال به این شرح است:

* سایپا صفر - شهرداری تبریز ۳

(۲۶ بر ۲۸، ۲۲ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵)

* رعد پدافند کاشان صفر - بانک سرمایه ۳

(۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۳)

* خاتم اردکان ۳ - سارویه ساری یک

(۲۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۹ بر ۲۷)

* شهرداری ارومیه ۲ - شمس ۳

(۲۷ بر ۲۹، ۲۵ بر ۲۷، ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۶، ۱۴ بر ۱۶)

* شهرداری ورامین  ۳ - پیکان تهران یک

(۲۲ بر ۲۵، ۳۳ بر ۳۱، ۲۵ بر ۱۵، ۲۷ بر ۲۵)

* ایرانیان گنبد - کاله مازندران (لغو شد)

کد خبر 322991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.