توفیق اجباری نه چندان موفق + عکس

احسان حاج‌صفی اگرچه بازگشت موفقی به سمت چپ خط دفاعی تیم ملی نداشت اما به احتمال فراوان یکی از ارکان خط میانی تیم ملی در جام جهانی پیش رو خواهد بود.

به گزارش ایمنا، مصدومیت میلاد محمدی باعث شد تا احسان حاج‌صفی پس از مدت‌ها برای ۲ دیدار دوستانه برابر تیم‌های توگو و روسیه به سمت چپ خط دفاعی تیم ملی بازگردد. حاج‌صفی که در بازی با توگو به عنوان کاپیتان تیم ملی وارد زمین شد پس از تنها یک نیمه جای خود را به سعید آقایی داد تا مدافع سپاهان هم در این پُست محک بخورد.

نرسیدن محمدی به دیدار با روسیه مانع از آن شد تا بازیکن پانیونیوس به خط هافبک برگردد. اتفاقاً عملکرد حاج‌صفی در پُست دفاع چپ در این مسابقه با انتقاداتی روبرو شد زیرا گل تساوی‌بخش روس‌ها برابر ایران از حوزه استحفاظی او به ثمر رسید.

ستاره پیشین سپاهان البته قرار نیست در این منطقه انجام وظیفه کند زیرا میلاد محمدی با رهایی از بند مصدومیت جایش در دفاع چپ تیم ملی را پس خواهد گرفت. پس از بازگشت محمدی البته جای حاج‌صفی همچنان در ترکیب اصلی محفوظ خواهد بود و اگر اتفاق خاصی نیفتد این بازیکن که فصل موفقی را در سوپرلیگ یونان پشت سر می‌گذارد یکی از هافبک‌های تیم ملی در جام جهانی خواهد بود.

کد خبر 322936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.