راه‌اندازی نخستین مرکز آی ایکس کشور در اصفهان/دولت الکترونیک هنوز در استان محقق نشده است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان از راه‌اندازی نخستین مرکز آی ایکس(IX) کشور در اصفهان خبر داد وگفت: هنوز دولت الکترونیک به طور کامل در استان اصفهان محقق نشده اما با پیگیری های صورت گرفته به سمت اجرای آن در حرکت هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا جعفر مطلب زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری اصفهان، با اشاره به اینکه در این دوره از نمایشگاه سعی شده تا از شرکت های خارجی برای ارتقا فضای نمایشگاهی دعوت شود، اظهار داشت: دولت الکترونیک به دو بخش خدمات دستگاه ها به مردم و همچنین خدمات درون بخشی دستگاه ها تقسیم می شود.

وی با بیان اینکه خدمات موردنیاز برای ارائه به مردم شناسایی شده است، افزود: این خدمات در قالب وب‌ سایت‌های نهادهای دولتی و خدمات موردنیاز آنها در دسترس مردم قرار می گیرد و البته امیدواریم خدمات بین دستگاهی نیز تکمیل شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان در ادامه از راه‌اندازی نخستین مرکز آی ایکس(IX)  کشور در اصفهان خبر داد که خدمات آن در حال انجام است، بیان داشت: هم اکنون در کل کشور ۱۱ دستگاه توانمند به مرکز تبادل اطلاعات متصل هستند امیدواریم در اصفهان نیز دستگاه‌هایی از این دست از این مساله عقب نیفتند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون اجرایی شدن دولت الکترونیک در استان اصفهان، گفت: هنوز دولت الکترونیک به طور کامل در استان اصفهان محقق نشده اما با پیگیری های صورت گرفته به سمت اجرای آن در حرکت هستیم.

مطلب زاده با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان به تحقق دولت الکترونیک نگاه ایده آلی دارند، تصریح کرد: مدیریت استان در این خصوص به جد دنبال اجرایی شدن کامل دولت الکترونیک هستند.

کد خبر 322644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.