نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر اصفهان با دیدگاه تجاری برگزار نمی‌شود

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به برپایی بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری در اصفهان، گفت: تعامل و همکاری موجب شده تا نمایشگاه کامپیوتر اصفهان صرفا با دیدگاه تجاری برگزار نشود.

به گزارش خبرنگار ایمنا مجید نائب ‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر و اتوماسیون اداری، با اشاره به اینکه این نمایشگاه یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های استان و کشور است، اظهار داشت: این نمایشگاه در مدت ۲۲ دوره برپایی خود با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان برگزار شده است که بیشت و سومین دوره آن از ۳۰ آبان تا ۴ آذرماه امسال در محل نمایشگاه های دائمی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری هرساله فراز و نشیب‌هایی همراه داشته است، تاکید کرد: البته این فرازونشیب ها برای همه نمایشگاه‌ها امری طبیعی است.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: با این وجود نکته بارز برپایی نمایشگاه بین المللی کامپیوتر اصفهان حس تعامل و همکاری همه ادارات، سازمان‌ها و انجمن‌های مرتبط، وزارت ارتباطات، استانداری و شهرداری، دانشگاه‌ها و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان است.

به گفته نائب زاده، این روحیه تعامل و همکاری موجب شده تا نمایشگاه کامپیوتر اصفهان صرفا با دیدگاه تجاری برگزار نشود و موضوعات علمی، آموزشی و فرهنگ‌سازی در آن لحاظ شده است.

وی یادآور شد: از نقاط بارز این نمایشگاه استقرار غرفه‌های کارآفرینی و حضور چهار دانشگاه معتبر استان اصفهان، مقامات ارشد وزارت ارتباطات و همچنین حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و حضور اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در بخش هوشمندسازی مدارس است.

به گفته مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، با افزایش فضای فیزیکی نمایشگاه اصفهان در سال های آینده بخش فروش تجهیزات رایانه و خدمات اینترنتی و مخابراتی نیز به نمایشگاه کامپیوتر و اتوماسیون اداری اضافه خواهد شد تا بتوانیم با نمایشگاه جامعی را برگزار کنیم.

وی با اشاره به بخش های قابل حضور در این نمایشگاه، گفت: شرکت های حاضر در این نمایشگاه در پنج گروه اصلی سخت افراز، نرم‌افراز، آموزشی و پژوهشی، خدمات دولت و تجارت الکترونیک، شبکه و تبادل اطلاعات حضور خواهند یافت.

کد خبر 322639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.