جیره بندی آب در روستای قمیشلو دهاقان همچنان ادامه دارد

دهاقان–دهیار روستای قمیشلو دهاقان گفت: با وجود اتصال چاه جدید برای تامین آب آشامیدنی روستای قمیشلو متاسفانه در این روستا هنوز جیره بندی آب حاکم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، محمودرضا داتلی بگی با بیان این مطلب، اظهار داشت: فضای سبز و بوستان کودک روستای قمیشلو دهاقان در زمینی به مساحت پنج هزار و ۸۰۰ متر مربع ایجاد شده و درحال حاضر آماده نصب وسایل بازی است که تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد.

وی از اصلاح شبکه های فرسوده آب در این روستا خبرداد و اذعان داشت: این عملیات با همکاری اداره آبفار  وبا هزینه هفت میلیارد ریال انجام شده است.

دهیار روستای قمیشلو دهاقان بااشاره به اتصال چاه جدید برای تامین آب آشامیدنی، تصریح کرد: متاسفانه در این روستا هنوز جیره بندی آب حاکم است.

داتلی بگی بااشاره به صدور اسناد مالکیت منازل و زمین های روستا، اذعان داشت: این کار توسط شورا و دهیاری و کارشناسان ثبت املاک انجام شده و منتظر اقدام اداره منابع طبیعی برای کار کارشناسی هستیم.

وی باتوجه به مشکل کمبود پزشک در این روستا نیز، افزود:این مشکل هنوز رفع نشده و برنامه آن مشخص نیست.

دهیار روستای قمیشلو دهاقان باتوجه به تردد خودروهای سنگین معادن در محورهای مواصلاتی روستا، تصریح کرد: باید مسیر عبور این کامیون ها مشخص شود.

روستای قمیشلو در قسمت شمال غربی و فاصله ۳۰ کیلومتری دهاقان قرار دارد.         

کد خبر 322422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.