جایگاه و عظمت ایران اسلامی به برکت امام حسین(ع) است/شرایط اکنون کشور همانند بدر و خیبر است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: امروز شرایط کشور ما مانند شعب ابیطالب نیست بلکه بدر و خیبر است.

به گزارش خبرنگارایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدعلاء الدینی امروز در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی گلپایگان با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: ماه محرم متعلق به امام حسین(ع) و یاران باوفایش است زیرا حماسه عاشواری امامحسین(ع) و یاران با وفایش در سراسر جهان طنین انداز شده است.

وی گفت: خوشبختانه امروز زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه در کشور امن جمهوری اسلامی زندگی می‌کنیم.

امام جمعه گلپایگان بیان داشت: فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور بر عهده رزمنده توانا و جانبازی که دشمنان درصدد ترور و نابودی ایشان بودند.

وی افزود: به برکت امام خمینی و ایثارگری شهدا امروز فقیهی عادل، دانا و توانا فرماندهی کل نیروهای مسلح کشور را عهده دار است اما در اقسا نقاط جهان فرماندهی نیروهای مسلح بر عهده افرادی که تنها هوای نفس و قدرت را در سر دارند، است.

علاءالدینی با بیان اینکه امروز شرایط کشور ما مانند شعب ابیطالب نیست بلکه بدر و خیبر است، بیان داشت: دشمنان به دنبال تشکیل اقلیم جدید در کردستان عراق هستند که ناشی از ضعف ما نیست بلکه نشان از ترس قدرت جمهوری اسلامی است.

وی افزود: جایگاه و عظمت ایران اسلامی به برکت امام حسین(ع) است زیرا الگوی نیروهای مسلح کشور ما برگرفته از سپاه امام حسین(ع) در عاشورای کربلا است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه دشمنان انقلاب در صدد برهم زدن امنیت اجتماعی، خانوادگی و نظام مقدس هستند، ابراز کرد: اتحاد، هم‌فکری، وحدت بین شیعه وسنی و قبایل مختلف و نیروهای مسلح کشور عامل اصلی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است.

وی با بیان اینکه با گسترش فضای مجازی پلیس فتا پیشرو است، بیان داشت: با تلاش نیروهای انتظامی بود که عملیات تروریستی داعش تکفیری در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام (ره) خنثی و منهدم شد.

امام جمعه گلپایگان اظهار داشت: با برنامه ریزی منسجم و مدون در هفته ناجا باید نقص چارت سازمانی و کمبود امکانات لجستیکی نیروی انتظامی برطرف شود زیرا با توجه به پیشرفت شهرستان و ایجاد اکوسیستم گردشگری سدعظیم کوچری امکانات جوابگوی تأمین امنیت نیست. /

کد خبر 322337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.