تیم والیبال رعد پدافند با حمایت اسپانسر کاشانی در لیگ برتر حاضر می‌شود

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی اصفهان گفت: تیم والیبال رعد پدافند هوایی با همان ترکیب فصل گذشته و کادر فنی و تنها با حمایت اسپانسر کاشانی در مسابقات لیگ برتر امسال شرکت می‌کند.

ابوالفضل توکلی در مورد حضور تیم والیبال رعد پدافند هوایی اصفهان با نام رعد پدافند کاشان در لیگ برتر امسال، اظهار کرد: از آن‌جایی که این تیم تحت حمایت اسپانسر کاشانی قرار گرفت نام آن به رعد پدافند هوایی کاشان تغییر یافت.

وی ادامه داد: سرمربی، کادر فنی و بازیکنان رعد پدافند کاشان همان بازیکنان فصل گذشته هستند که امسال برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال در کاشان تمرینات خود را انجام می‌دهند و در کاشان واحدی برای سکونت این تیم درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی تصریح کرد: ورودی لیگ و تمام هزینه‌های این فصل را اسپانسر کاشانی تقبل کرده است و باشگاه رعد پدافند هوایی تنها بازیکنان و امتیاز تیم را در اختیار اسپانسر کاشانی قرار داده است و تمامی هزینه‌ها از ورودی لیگ تا پایان فصل بر عهده این اسپانسر است.

توکلی خاطرنشان کرد: امسال با حضور اسپانسر کاشانی توانستیم هفت نفر از ملی‌پوشانی که فصل گذشته در تیم رعد حضور نداشتند را جذب کنیم.

وی تأکید کرد: یکی از شروط اسپانسر کاشانی برگزاری مسابقات و تمرینات تیم در کاشان بود.

مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی گفت: همچنین با توجه به اعلام آمادگی اسپانسرهای کاشانی برای حمایت از سایر رشته‌های ورزشی باشگاه رعد پدافند هوایی به احتمال زیاد تیم دوچرخه‌سواری، کشتی، سه‌گانه و لیگ دسته یک والیبال و تیم‌های بانوان نیز با حمایت اسپانسرهای کاشانی در مسابقات امسال شرکت خواهند کرد.

کد خبر 322333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.