آمریکا و اسرائیل به دنبال ایجاد تنش جدید در منطقه/جنین «اسرائیل دوم» در منطقه باید سقط شود

لنجان_امام جمعه زرین شهر گفت: توطئه جدیدی در راه است و دشمنان به دنبال این هستند که در خاورمیانه یک رژیم صهیونیستی جدید تشکیل دهند تا به مثال خنجری در دل جبهه های مقاومت باشد .

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه زرین شهر اظهار کرد: توطئه جدیدی در راه است و دشمنان به دنبال این هستند که در خاورمیانه یک رژیم صهیونیستی جدید تشکیل دهند تا به مثال خنجری در دل  جبهه های مقاومت باشد .

وی افزود: امروز مستکبران فکر می کنند مانند ما که حزب الله و جبهه مقاومت  خط مقدم ما هستند می توانند در کنار کشور خط مقدمی درست کنند تا ما را به خودشان در کنار مرزهایمان مشغول کنند .

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: باید توجه داشت امنیت کشورهای خاورمیانه باید توسط خود کشورها تأمین شود نه توسط دشمنان ، لذا باید گفت برخلاف اکثر رویه ها و قوانین بین المللی توطئه تجزیه عراق و مسائل مربوط به استقلال کردستان عراق در حال تحقق است و اتشی که اینها به دنبال روشن کردن در میان اقلیم کردستان هستند دامن کشورهای زیادی را خواهد گرفت .

وی ادامه داد: حاکمان کشورهای اسلامی  باید یکصدا  و حفظ وحدت در برابر این توطئه جدید و خطرناک بایستند چراکه به لطف الهی و مجاهدت جبهه‌های مقاومت امروز دشمنانی که داعش را به راه انداختند با شکست های پی در پی همراه هستند برای همین به دنبال ایجاد توطئه جدید هستند.

باقریان اضافه کرد: همه ‌ی کشورها بدانند دست در دست چنانچه دشمنان گذاشتند خطرناک است لذا نباید فریب آنها را خورد حتی عربستان بداند که رفتن در دامن دشمنان اسلام  هیج سودی برای آنها نخواهد داشت .

وی عنوان کرد: جنگ نرمی که بنی امیه بر علیه اهل البیت (ع) به راه انداختند اکنون نیز ادامه دارد و باید توجه داشت دشمنان اهل البیت (ع) نمی خواستند که نام، روش و منش آن بزرگواران در جامعه گسترش یابد برای همین به فکر افتادند با کارهای متعددی از جمله خریدن علمای وقت به حذف اهل البیت (ع) از زندگی و جامعه بپردازند.

امام جمعه زرین شهر بیان کرد: متأسفانه هنور هم این جنگ نرم وجود دارد و عده‌ای با انجتم یکسری کارهای خرافی و بیهوده در زمین دشمنان اهل البیت (ع) بازی می‌کنند لذا نباید برنامه های ما طوری باشد که ما هم پیرو همان تفکر بنی امیه باشیم .

وی خاطرنشان کرد: بزرگان دین اسلام و اهل البیت (ع) با احیا و باقی ماندن دین خدا از همه چیز خود گذشتند، شهدای ما برای تقویت همین دین بسیار تلاش کردند  و جان خود را فدا کردند حال باید این سوال را مطرح کرد ما برای حفظ اسلام و ارزش های ان چه کرده ایم.

باقریان اذعان کرد: کمی فکر کنیم ببینم ما چه کرده ایم برای مکتب اهل البیت (ع) چراکه شهادت و صبر به تنهای کافی نیست بلکه باید اعتقاد و بصیرت در کنار شهادت و صبر باشد تا ثمره داشته باشد.

باقریان متذکر شد: برخی کارها را باید جهادی حل و فصل کرد و تمام  تلاش مسئولان شهرستان لنجان این است که با ایجاد وحدت و همدلی نگذارند آسیبی به مردم برسد لذا باید روحیه و تفکر کار جهادی و بسیجی در شهرستان نهادینه شود تا کارها به سرعت پیش برود .

وی تاکید کرد: در برخی کارهای اگر بخواهیم منتظر  بخشنامه ها و دستورات باشیم کار پیش نمی‌رود لذا مسئولان شهرستان لنجان دست در دست هم برای رفع مشکلات منطقه تلاش کنند و مشکلات این مردم باید به دست همه‌ما مسئولان یکصدا  حل وافصل شود .

امام جمعه زرین شهر با تقدیر از همه‌ی مسئولان هیتت های مذهبی که با تلاش های شبانه روزی خود در طول ۱۵ روز عزتمند برای امام حسین (ع) عزاداری کردند و شور حسینی را در شهر به راه انداختند گفت: در بازدید از هیئت های شهرستان لنجان خوشبختانه اکثر جمعیت حاضر در هیئت ها را جوانان تشکیل می‌دادند لذا باید از این پتانسیل خوب برای پیش برد اهداف غنی اسلام استفاده کنیم  و مراقب دستان شیطانی باشیم .

وی تصریح کرد: اختلاف آفت مجالس عزاداری است که گاهی به دست خودمان ایجاد می شود و از سوی دیگر فتنه ها و دعت ها در کمین مجالس عزاداری هستند و به هر طریقی می خواهند ما را به میدان بازی خود بکشند لذا باید هوشیار باشیم اسیر توطئه ها زیرکانه دشمنان نشویم . 

کد خبر 322255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.