رویدادهای اخیر در منطقه بوی خیانت دارد

امام جمعه اردستان گفت: رویدادهای اخیر در آن منطقه بوی خیانت دارد و رژیم اشغالگر قدس نیز از این رویدادها حمایت می کند و پیگیر انتقال این توطئه به سوریه نیز هست.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حسن دهشیری طی خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع اردستان گفت: با وجود این ضعف های آشکار؛ ایالات متحده به دنبال انتقال داعش به افغانستان پس از شسکت آنها در عراق و سوریه است.

وی با اشاره به حمله های مسلحانه اخیر در ایالات متحده، وقوع چنین کشتارهایی را ناشی از ناتوانی دولت آمریکا در تامین امنیت داخلی آن کشور عنوان کرد.

امام جمعه اردستان با اشاره به تحرک های استکباری در منطقه اقلیم کردستان عراق بیان کرد: رویدادهای اخیر در آن منطقه بوی خیانت دارد و رژیم اشغالگر قدس نیز از این رویدادها حمایت می کند و پیگیر انتقال این توطئه به سوریه نیز هست.
دهشیری با اشاره به سفر رئیس جمهوری ترکیه به ایران اضافه کرد: امید می رود این سفر سرآغاز همکاری های بیشتر و اثرگذارتری در زمینه های گوناگون بین این ۲ کشور بزرگ و مهم منطقه باشد.
وی همچنین با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی افزود: خدمات این نیرو از همه دستگاه ها بیشتر مشهود است چرا که خدمات آنها در نهایت امنیت آفرین و امیدبخش می باشد و حضورشان در نقاط مختلف کشور موجب رضایت مردم است.
امام جمعه اردستان بیان کرد: کمبود نیروی انسانی و امکانات می تواند تا حدی در خدمت رسانی این نیرو تاثیر گذار باشد که باید با همکاری مردم واطلاع رسانی به پلیس نسبت به جبران این کاستی اقدام شود.

کد خبر 322173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.