سه راهی علی آباد چادگان ایمن سازی شد

چادگان - بخشدار چادگان گفت: ایمن سازی سه راهی علی آباد طبق مصوبات جلسه گذشته شورای ترافیک انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسد پور در جلسه شورای ترافیک این شهرستان، با مروری بر اهداف امام حسین (ع) و یارانش در شناساندن واقعی دین اسلام خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم با درک معارف زندگی ائمه اطهار (ع) و الگوگیری مناسب از آن ها  روش و مسیر درستی را در زندگی داشته باشیم.

فرماندار چادگان در این جلسه بر لزوم بررسی و حل مشکلات حوزه ترافیک تاکید کرد.

امیر جعفری راوندی بخشدار چادگان نیز در این جلسه  با بیان این که ایمن سازی سه راهی علی آباد طبق مصوبات جلسه گذشته انجام شده است، افزود: مشکلات مربوط به جاده سه راهی کمیتک نیز با توجه به تصمیمات کارشناسی به زودی رفع  خواهد شد.

  نادر نجاری شهردار چادگان نیز در رابطه با آزادسازی خیابان شورا با تاکید بر این که این کار با جدیت دنبال می شود، گفت:  امیدواریم شورای اسلامی شهر پس از دعوت و برگزاری جلسات در اسرع وقت با مالکان به توافق برسد تا شاهد ترافیک و خطرآفرینی در این محدوده نباشیم.

به گزارش ایمنا در این جلسه مقرر شد با توجه به نصب تابلوی کامیون ممنوع در خیابان قدس، جهت ایجاد ترافیک روان و اعمال قانون پلیس راهور اطلاع رسانی توسط شهرداری چادگان صورت بگیرد.

همچنین بر لزوم تسریع در تحویل نقشه های نظام مهندسی توسط سرمایه گذار پروژه پارک سوار چادگان به شهرداری تاکید شد.

مسائل مربوط به تقاطع ولی عصر چادگان نیز از موضوعات دیگر این جلسه بود که مقرر شد  با دعوت از کارشناسان شورای عالی ترافیک نسبت به تهیه یک طرح دائمی بی خطر اقدام شود.

کد خبر 322055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.