«اناری که از شاخۀ هفتم افتاد» را در سالن سوره ببینید

نمایش «اناری که از شاخۀ هفتم افتاد» به نویسندگی محمدرضا آریانفر با کارگردانی علیرضا شمس از ۱۵ تا ۲۶ مهر ماه در سالن سوره روی صحنه می رود.

کارگردان این نمایش در گفتگو با ایمنا در مورد جزییات آن گفت: «اناری که از شاخۀ هفتم افتاد» روایتگر داستان زنی است به نام ماهپاره که عاشق مردی به نام بهزاد بوده. این دو در گذر زمان به هم نرسیده اند و به اصرار خانواده، ماهپاره به همسری مردی معتاد و رفیق باز در آمده است.

علیرضا شمس ادامه داد: پس از تحمل ۸ ماه سختی و کتک خوردن، این زن فرار می کند و به عشق اول خود پناه می برد اما باید دید که آیا بهزاد، انار درخت همسایه را خواهد چید؟

وی افزود: در این نمایش بازیگرانی چون علی عابدی، فاطمه طاهری، هدیه وکیلی، هادی کریمی، سهیل زمانی و فاطمه مفتخریان ایفای نقش می کنند. همچنین هاشم شمس به عنوان مشاور کارگردان، غزاله زارعی به عنوان منشی صحنه، زهره یزدانی به عنوان مدیر صحنه، آنیتا شمس به عنوان دستیار صحنه، سیمین وکیلی به عنوان مدیر اجرایی، بهنام شجاعی راد به عنوان طراح پوستر و بروشور، مسعود محمودی نژاد به عنوان مدیر تبلیغات و روابط عمومی در این نمایش فعالیت دارند و موسیقی کار نیز بر عهدۀ مجتبی محمدی کوزه و نوازندگی سه تار بر عهدۀ احمد الله دادیان است.

علاقمندان برای دیدن «اناری که از شاخۀ هفتم افتاد» که از سوی خانه تئاتر حوزه هنری نمایش داده می شود، می توانند از ۱۵ تا ۲۶ مهر ماه هر روز (به جز دوشنبه ۱۷ مهر ماه) رأس ساعت ۱۷:۴۵ به سالن سوره واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند. /

کد خبر 321956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.