بدترین کادوی تولد برای سعید

محرومیت سعید عزت‌الهی از اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی راه علی کریمی را برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی هموارتر می‌کند.

به گزارش ایمنا، سعید عزت‌الهی یک روز پس از ۲۱ ساله شدنش خبری شوکه‌کننده را دریافت کرد و آن محرومیت از اولین مسابقه ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود.

این هافبک جوان انزلی‌چی تا قبل از آنکه اوایل نیمه دوم دیدار با کره جنوبی کارت قرمز بگیرد در هر ۹ مسابقه تیم ملی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی حضور داشت اما با اخراج در آن بازی دیدار آخر برابر سوریه را از دست داد. از آنجا که هیچ ملی‌پوش دیگری چنین رکوردی از خود به جای نگذاشته بود می‌شد ادعا کرد که عزت‌الهی مستحکم‌ترین جایگاه را در ترکیب ثابت تیم ملی دارد.

با محرومیت از اولین دیدار جام جهانی اما موقعیت مستحکم عزت‌الهی ممکن است متزلزل شود به خصوص که وضعیت کنونی او یادآور شرایط سوشا مکانی در جام جهانی قبلی است. در مقطعی که دانیال داوری توقعات را برآورده نکرده و اعتقاد سرمربی تیم ملی به رحمان احمدی هم کم شده بود، کارلوس کی‌روش ترجیح داد تا در پایان فصلی که مکانی نقش پُررنگی در قهرمانی فولاد در لیگ برتر ایفا کرده بود این دروازه‌بان را به خاطر محرومیتش از اولین بازی اصلاً به برزیل نبرد.

البته که موقعیت فعلی عزت‌الهی نسبت به جایگاه آن زمان مکانی بسیار مستحکم‌تر است و کی‌روش قطعاً به همان راحتی که دروازه‌بان ذخیره‌اش را کنار گذاشت قید هافبک جوانش را نمی‌زند اما همانقدر که این محرومیت اتفاق بدی برای عزت‌الهی است می‌تواند برای رقبای هم‌پُست او و به ویژه علی کریمی نویدبخش باشد هرچند که هافبک سپاهان خود با یک بدبیاری مواجه شده و اردوی اخیر را به خاطر مصدومیت از دست داده است.

کد خبر 321925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.