برگزاری نمایشگاه تجهیزات امداد و نجات در شهرداری نطنز

نطنز- شهردار نطنز گفت: 200 قطعه از وسایل و تجهیزات امداد و نجات در نمایشگاه وسایل و تجهیزات آتش نشانی و ایمنی شهرداری نطنز به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، علی پیراینده اظهار داشت: نمایشگاه وسایل و تجهیزات آتش نشانی و ایمنی و همچنین اطفاء حریق و پیشگیری با توجه به تقارن  هفته آتش نشانی با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از ۱۰ الی ۱۳ مهر ماه به مدت ۴ روز در محل آتش نشانی شهرداری نطنز برپا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه ۲۰۰ قطعه از وسایل و تجهیزات امداد و نجات به نمایش گذاشته شده که شهروندان می توانند از ساعت ۷ الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید کنند.

شهردار نطنز تصریح کرد: آتش نشانی یکی از قسمتهای مهم شهرداریهاست که بار یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری را به دوش می کشد و انجام این وظیفه بیش از آنکه نیازمند ماشین آلات و ابزار و ادوات مخصوص باشد مدیون شجاعت و وظیفه شناسی آتش نشانان است.

وی اضافه کرد: آتش نشانی شهرداری نطنز طبق روال گذشته آمادگی دارد جهت ترویج و اشاعه فرهنگ ایمنی در بین کودکان و نوجوانان، آموزشهای لازم در این رابطه را به دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی ارائه کند.

پیراینده خاطرنشان کرد: امسال این شهرداری همچون سالهای گذشته مسابقه نقاشی و رنگ آمیزی با موضوع آتش نشانی و خدمات ایمنی را برای کودکان در محل نمایشگاه برگزار می کند که دانش آموزان می توانند همزمان با بازدید از نمایشگاه در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: در این نمایشگاه تصاویر برنامه ها و خدمات آتش نشانی و همچنین نقاشی کودکانی که سال گذشته در این مسابقه شرکت کرده بودند به نمایش گذاشته می شود.

شهردار نطنز با اشاره به هفتم مهرماه روز آتش نشانی یادآور شد: این روزها بهانه ای است تا به گرامیداشت عزیرانی بپردازیم که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش دیگران می گذرند تا مردم بتوانند در امنیت و آسایش زندگی کنند که به همین مناسبت طی مراسمی از کلیه آتش نشانان و زحمتکشان این عرصه در شهرداری نطنز تجلیل شد.

وی افزود: همزمان با هفته آتش نشانی و هفته دفاع مقدس، نیروهای آتش نشانی همزمان با مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با این عزیزان تجدید میثاق کردند.

کد خبر 321860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.