ذوبی سابق در تیررس کی‌روش

مهاجم سابق ذوب‌آهن که به شکلی دور از انتظار به یکی از موفق‌ترین بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا بدل شده است پس از لژیونر شدن بیشتر به چشم کارلوس کی‌روش خواهد آمد.

به گزارش ایمنا، کاوه رضایی سال گذشته پس از اتمام قراردادش با ذوب‌آهن علاقه‌ای به تمدید قرارداد از خود نشان نداد با این توجیه که قصد دارد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند. کاوه پس از جدایی از ذوب‌آهن اما سر از استقلال در آورد تا اینکه با یک سال تأخیر بالاخره لژیونر شد.

لژیونر شدن ناگهانی رضایی در ۲۵ سالگی اتفاق دور از انتظاری بود اما از آن غیرمنتظره‌تر این بود که او در مدتی کوتاه به ستاره شارلوآ بدل شد. کاوه در ۹ هفته‌ای که از لیگ بلژیک سپری شده در هشت مسابقه به میدان رفته، در هفت بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته و چهار گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

همین درخشش کافی بود تا چشم کی‌روش بالاخره مهاجم سابق ذوب‌آهن را ببیند. البته رضایی پیش از این هم به تیم ملی دعوت شده و اولین بازی ملی‌اش را ۲ سال پیش در دیدار با هند از انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام داده است. او که تا پیش از این در رقابت با مهاجمانِ اکثراً لژیونر تیم ملی شانس زیادی نداشت اکنون خود یکی از موفق‌ترین ملی‌پوشان شاغل در اروپاست.

کد خبر 321755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.