تاریخ پیشنهادی مجمع هیأت همگانی را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی روز ۱۶ مهرماه را به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم اما فدراسیون هنوز موافقت خود را با این تاریخ اعلام نکرده است.

علیرضا امینازاده در گفتگو با خبرنگار ایمنا در مورد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی استان اصفهان، اظهار کرد: ثبت‌نام از کاندیدای هیأت همگانی انجام گرفته و روز دوشنبه ۳۰ مردادماه را هم به فدراسیون همگانی برای برگزاری مجمع انتخاباتی این هیأت پیشنهاد داده بودیم اما فدراسیون با این تاریخ موافقت نکرد.

وی ادامه داد: برای انتخابات هیأت همگانی استان اصفهان هشت نفر کاندیدا هستند.

امینازاده بیان کرد: روز یکشنبه ۱۶ مهرماه را برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت همگانی به فدراسیون اعلام کرده‌ایم اما هنوز فدراسیون همگانی موافقت خود را برای برگزاری این مجمع در این تاریخ اعلام نکرده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: اگر به هر دلیلی انتخابات هیأت همگانی در تاریخ پیشنهادی برگزار نشود، باید ببینیم فدراسیون درخواست ثبت‌نام مجدد می‌دهد یا زمان دیگری را برای برگزاری این مجمع تعیین می‌کند.

وی در مورد انتخابات هیأت دوچرخه‌سواری استان تصریح کرد: هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان پس از استعفای رییس پیشین، با سرپرستی محمدرضا ذوالعلی اداره می‌شود.

امینازاده افزود: مراحل اولیه ثبت‌نام از کاندیدای هیأت دوچرخه‌سواری در همین هفته و با آگهی در روزنامه انجام می‌شود.

کد خبر 321692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.