حسینیه مرکزی مبارکه ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مبارکه- شهردار مبارکه گفت: پروژه حسینیه مرکزی مبارکه براساس مبلغ پروژه تا کنون ۵۴ درصد پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سید محسن هاشمی در جمع عزاداران حسینی شهر مبارکه با تسلیت ایام شهادت و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  گفت: از مجموعه قابل اجرای این پروژه در سال گذشته ۱۴ درصد و در سال جاری هم ۷۱ درصد از تعهد شهرداری اجرا شده است.
وی با بیان اینکه شهرداری مبارکه بر اساس قرارداد و تعهد خود سه سقف قابل اجرای این پروژه را به اتمام خواهد رساند گفت: برای احداث مابقی پروژه دست یاری و کمک به سوی مردم و شهروندان عزیز مبارکه دراز خواهیم کرد.
هاشمی با بیان اینکه امیدواریم با همکاری و تعامل مالکان بتوانیم عملیات تملک و احداث این پروژه را تکمیل کنیم افزود: امیدواریم بتوانیم عزاداری ایام محرم سال آینده را در ساختمان حسینیه مرکزی مبارکه برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه احداث ساختمان حسینیه مرکزی مبارکه در دستور کار شهرداری مبارکه قرار دارد اظهار کرد: ساخت حسینیه یکی از پروژه هایی است که از سال های گذشته تا امروز مد نظر مردم شهر مبارکه قرار داشته است.
شهردار مبارکه با اشاره به اتفاقاتی که از یک سال گذشته تاکنون(محرم سال ۹۵ تا امروز) در زمینه ساخت اسکلت بتونی حسینیه مرکزی مبارکه رخ داده است گفت: قرارداد شهرداری با پیمانکار این پروژه برای ساخت اسکلت بتونی به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال بوده که تا کنون ۱۴ میلیارد ریال آن توسط شهرداری پرداخت شده است.
وی افزود: ۱۱ میلیارد ریال دیگر هم از مبلغ قرارداد باقیمانده که در صورت تکمیل اعتبارات جهت ساختمان حسینیه اهدا خواهد شد.
هاشمی با بیان اینکه در حال حاضر شهرداری مبارکه در وضعیت مالی و اعتباری خوبی قرار ندارد گفت: امیدواریم با دعای خیر همه شهروندان و عزاداران اعتبارات خوبی به شهرداری تزریق شود تا بتوانیم برای ادامه کار ساخت حسینیه و ارائه خدمت به شهروندان قدم های خوبی برداریم.
وی با بیان اینکه به کمک و یاری همه شهروندان در ساخت حسینیه نیازداریم، گفت: همه باید کمک کنیم تا بتوانیم این پروژه را به شکل شایسته ای به پایان برسانیم.
شهردار مبارکه گفت: امیدواریم بتوانیم کار ساخت حسینیه مرکزی مبارکه را با کمک همه همشهریان به اتمام برسانیم و مراسم عزاداری ها را در آن مکان برگزار کنیم.  
هاشمی با بیان اینکه هنوز با تعدادی از مالکان به توافق نرسیدیم، گفت:امیدواریم با کمک هیات امنا و مردم بتوانیم قسمتی را که هنوز آزادسازی نشده را آزاد کرده و کار اجرای کل حسینیه را به پیش ببریم.
وی با بیان اینکه مجموعه حسینیه مرکزی مبارکه در سه طبقه احداث می شود، اظهار کرد: طبقه زیرزمین شامل پارکینگ، سرویس بهداشتی، آشپزخانه صنعتی و چهار دستگاه آسانسور می باشد.
شهردار مبارکه با بیان اینکه طبقه همکف این مجموعه با سه هزار متر مربع فضای بدون ستون برای حرکت دسته های عزاداری در نظر گرفته شده است، افزود: چهار فضای آموزشی در چهار ضلع طبقه بالای حسینیه شامل کتابخانه، سالن مطالعه خواهران و برادران، کودکان، سالن اجتماعات، مشاوره و کلاس های آموزشی احداث می شود.
وی با بیان اینکه از مجموع ۴ هزار و ۲۰۰ متر سقف اول فقط ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع قابل اجرا بود گفت: تا محرم سال گذشته حدود ۷۰۰ متر مربع سقف اول اجرا شده بود و طی یکسال گذشته هم یک هزار و ۳۰۰ متر مربع اضافه شد و مجموعاً ۲ هزار متر مربع از سقف اول اجرا شد و حدود ۶۰۰ متر دیگر باقیمانده است.
هاشمی افزود: از ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع سقف دوم هم یک هزار و ۲۵۰ متر مربع آن قابل اجرا بوده که طی یک سال گذشته بطور کامل اجرا شده است.
وی اظهار داشت: از ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع سقف سوم هم یک هزار متر مربع از مجموع یک هزار و ۲۵۰ متر مربع قابل اجرا، اجرا شده و ۲۵۰ متر مربع هم باقیمانده است.
**رویکرد مدیریت شهری مبارکه در این دوره مشارکت همه شهروندان در تعیین، تشخیص و اجرای پروژه های عمرانی است**
شهردار مبارکه گفت: رویکرد مدیریت شهری مبارکه در این دوره رویکرد علمی و مشارکت همه شهروندان  در تعیین، تشخیص و اجرای پروژه های عمرانی است.
وی با قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه  در دوره پنجم افزود: خدمت به مردم شهر مبارکه را افتخار بزرگی برای خود می دانم و از اعضای شورای شهر و نمایندگان مردم شهر مبارکه برای اعطای این توفیق تشکر و قدردانی می کنم.
هاشمی با تقدیرو تشکر از اعضای شورای اسلامی دوره چهارم و پنجم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار سابق مبارکه، هیات امناء و امام جمعه محترم شهر مبارکه، افزود : امیدوارم با کمک و دعای خیر مردم عزیز مبارکه بتوانیم در زمینه توسعه و آبادانی این شهر قدم های مفید و موثری برداریم.
وی گفت: کمک و یاری همه نخبگان و جوان ها شهر در زمینه احداث و جانمایی پروژه ها راه گشای مهمی برای شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه است و به توسعه و آبادانی بیشتر این شهر کمک می کند.
شهردار مبارکه در این مراسم بعنوان عضو هیات امنا و معاون عمرانی حسینیه مبارکه معرفی شد.

کد خبر 321466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.