آمار ثبت احوال  از شاخص های مهم تصمیم گیری است

چادگان - فرماندار چادگان گفت: آمار ثبت احوال از شاخص های مهم تصمیم گیری و برنامه ریزی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، مهدی اسدپور در حاشیه دیدار با مدیر کل ثبت احوال استان در  محل فرمانداری این شهرستان، اظهار داشت: ثبت احوال وظایفی ذاتی دارد که کارکنان این مجموعه به خوبی از پس آن برآمده اند.

فرماندار چادگان با بیان اینکه مجموعه ثبت احوال را به وزارت کشور بسیار نزدیک می دانیم، عنوان داشت: سازمان ثبت احوال کشور در حال حاضر متولی بزرگ ترین و مهم ترین پایگاه اطلاعات جمعیتی کشور است که با ارائه خدمات به سایر دستگاه های اجرایی نقشی مهم در شناسایی افراد ایفا می کند.

وی با بیان این که ثبت احوال نهادی کارآمد برای شناسایی هویت مردم است، افزود: آمار ثبت احوال در زمینه ولادت، فوت و مهاجرت از شاخص های مهم برای تصمیم گیری و برنامه ریزی محسوب می شوند.

اسدپور ادامه داد: این سازمان به عنوان یکی از عرصه های ارتباط دولت و ملت در نظام سیاسی و اجتماعی کشور همچنین نقش موثری در امر برگزاری انتخابات ایفا می نماید.

فرماندار چادگان در این جلسه بر لزوم تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز ثبت احوال شهرستان تاکید کرد و در این زمینه قول مساعدت داد.

به گزارش ایمنا؛ مدیرکل ثبت احوال استان، معاون اسناد هویتی استان، رئیس اداره ثبت احوال چادگان، کارکنان و رییس شورای اسلامی شهر چادگان  نیز در این جلسه حضور داشتند.

لازم به ذکر است در حاشیه این دیدار از اداره ثبت احوال چادگان و چگونگی انجام خدمات ثبت احوال به همراه مدیر کل ثبت احوال اصفهان از نزدیک بازدید بعمل آمد و از کارکنان این اداره نیز تجلیل شد.

همچنین از پرچم اهدایی آستان قدس رضوی به هیئت پیاده روی این شهرستان نیز رونمایی  شد.

کد خبر 321179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.