باخت پرسپولیس برد سپاهان را خراب کرد

شیرینی کسب اولین پیروزی لیگ برتری آن هم برابر سپاهان پس از باخت ویرانگر پرسپولیس به الهلال به کام سرمربی تازه‌کار نفت طلاییه تلخ شد.

به گزارش ایمنا، علی کریمی چالش دشوار سرمربیگری در یک تیم بحران‌زده لیگ برتری را با یک تساوی و یک شکست آغاز کرده بود تا ماجراجویی جدیدش را با موفقیت آغاز نکرده باشد.

با این اوصاف، دشت اولین پیروزی لیگ برتری آن هم برابر پُرافتخارترین تیم تاریخ لیگ حرفه‌ای حکم شیرین‌ترین اتفاق ممکن را برای این مربی تازه‌کار داشت.

دلخوشی کریمی اما دوام زیادی نداشت و شب خاطره‌انگیز او در ادامه حسابی به کامش تلخ شد. کاپیتان سابق تیم ملی که نامش با پرسپولیس پیوند خورده است و یکی از بازیکنان محبوب (و شاید حتی محبوب‌ترین بازیکن) تاریخ باشگاه پُرطرفدار پایتخت به حساب می‌آید ساعتی پس از دستاورد بزرگش برابر سپاهان در لیگ برتر باید با غم شکست تحقیرآمیز تیم محبوبش در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان کنار می‌آمد.

صبح امروز هم اخباری از قول مالک باشگاه نفت مبنی بر استعفای سرمربی این تیم منتشر شد که هرچند با حضور کریمی در تمرینات منتفی به نظر می‌رسد اما حکایتگر شرایط کاری دشوار و نه چندان عادی اسطوره پرسپولیسی‌هاست.

کد خبر 321169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.