تخلیه نخاله های ساختمانی، طبیعت زیبای نطنز را بر هم زده است

نطنز- رئیس اداره حفاظت محیط زیست نطنز گفت: تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی شهر نطنز، زیبایی کوه ها و طبیعت را برهم زده است

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مهدی صادقی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز ضمن تبریک انتصاب علی پیرانده به عنوان شهردار نطنز اظهار داشت: باغ شهر تاریخی نطنز یکی از شهرهای زیبا و دیدنی استان اصفهان است که در طول سال پذیرای خیل کثیری از گردشگران داخلی و خارجی است اما متأسفانه تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی های شهر نطنز، زیبایی کوه ها و طبیعت را برهم زده است.

وی افزود: عدم تعیین مکانی برای تخلیه نخاله های ساختمانی موجب شده شهروندان ورودی های شهر به سمت کاشان، اصفهان و بادرود و حاشیه رودخانه ها را برای تخلیه ضایعات، نخاله ها و باقی مانده زباله ها انتخاب کنند.

مهدی صادقی گفت: لازم است دفع و دفن پسماندهای تر خارج از محدوده شهری و با ایجاد چاله هایی عمیق انجام شود تا از بیماری ها و آسیب هایی که به محیط زیست  شهری وارد می شود، جلوگیری شود.

علی پیراینده شهردار نطنز نیز با تبریک روز جهانی بهداشت محیط به تلاش گران عرصه حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: شهرداری نطنز یکی از ارگان هایی است که با جمع آوری زباله ها، نخاله های ساختمانی، تسطیح و پاکسازی حاشیه رودخانه های فصلی و ورودی های شهر، مسدود نمودن راه هایی که شهروندان ضایعات ساختمانی را تخلیه می کنند، نصب تابلوهای تخلیه نخاله های ساختمانی ممنوع در حفاظت از محیط زیست تلاش می کند.

شهردار نطنز بیان کرد: با تلاش نیروهای خدمات شهری سه نقطه جهت مرکز تخلیه نخاله های ساختمانی و دفن زباله های تر تعیین و به صورت کتبی به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز پیشنهاد شد که پس از تأیید آن محیط زیست استان در کمیته پسماند شهرستان مطرح و به مرحله اجرا می رسد. /

کد خبر 321128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.