شاه‌علیدوست: بازی با ذوب‌آهن همیشه سخت است ولی می‌توانستیم برنده باشیم

هافبک تیم فوتبال سایپا گفت:همیشه بازی‌های سختی مقابل ذوب‌آهن داشته‌ایم ولی با تمام احترامی که برای این تیم قائلم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزبه شاه‌علیدوست در جمع خبرنگاران در مورد تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: بازی را کنترل کردیم اما گلی که خوردیم به پای بازیکن خودمان برخورد کرد و مرتضی تبریزی را در موقعیت تک به تک قرار دارد و اگر کمی هوشیارتر بودیم و تمرکزمان بیشتر بود این گل را دریافت نمی‌کردیم. حتی می‌توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم.

وی در مورد کدورتی که بین او و علی دایی پیش آمد افزود: مسأله خاصی نبود. می‌خواستم اوت را پرتاب کنم که آقای دایی گفت زدن اوت وظیفه بازیکن دیگری است و برو پشت محوطه جا بگیر. در زمان تعویض هم از علی دایی دلخوری نداشتم و در کل مشکل خاصی نبود.

زننده تک گل سایپا مقابل ذوب‌آهن در مورد تفاوت سایپا با فصول گذشته گفت: امسال هم کادرفنی و هم بازیکنانی که جذب شده‌اند می‌دانند که باشگاه اهداف بزرگتری دارد. تا این هفته از لیگ خوب کار کرده‌ایم که امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

شاه‌علیدوست ادامه داد: البته تیم جوانی داریم که جای کار دارد ولی کسب سهمیه دور از دسترس نیست.

وی در مورد شرایط ذوب‌آهن بیان داشت: ذوب‌آهن همیشه تیم بزرگی بوده است و همیشه چه در اصفهان و چه در کرج بازی‌های سختی مقابل این تیم داشته‌ایم. البته با تمام احترامی که برای این تیم قائلم می‌توانستیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

کد خبر 321086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.