با ارتقا سطح فرهنگ مردم آمار مزاحمت های تلفنی به شدت کاهش یافته است همچنین به وسیله  مانیتورینگ و رصد تماس های تلفنی، موقعیت افرادی که مزاحم سازمان می شوند شناسایی شده و این امرنیزباعث به حداقل رسیدن این مزاحمت ها شده است .

به گزارش خبرنگار نوجوان،در نشست خبری سازمان آتشنشانی شهرداری اصفهان بهزاد بزرگزاد مدیر عامل این سازمان عنوان کرد:تصادفات رتبه اول حوادث شهر را دربر میگیرد، اما آمار کل فوت شدگان حوادث رانندگی ٢٥درصد کاهش و آمار نجات یافتگان ١٩درصد افزایش یافته است.

بزرگزاد ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین مطرح کرد:رسیدن نیروهای اشنشانی به محل حادثه در داخل شهر ٤دقیقه و ١١ثانیه به طول می انجامد اما برای رسیدن به محل های خارج از شهر این زمان به ١٠دقیقه و ٢٣ ثانیه تغییر می کند.

به گفته وی:در نیمه  اول سال حریق ها بیشتر شامل ضایعات و خودروها بوده است اما آتش سوزی در مکانهای مسکونی وتجاری کاهش یافته است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش در رابطه با مزاحمت های تلفنی برای سازمان اتشنشانی اضافه کرد:خوشبختانه با ارتقا سطح فرهنگ مردم آمار مزاحمت های تلفنی به شدت کاهش یافته است ولی به وسیله  مانیتورینگ و رصد تماس های تلفنی، موقعیت افرادی که مزاحم سازمان می شوند شناسایی شده و این امرباعث به حداقل رسیدن مزاحمت ها شده است .

بزرگزاد افزود:ساختمان های مشابه پلاسکو در چهارباغ اصفهان نیز موجود هستند که از آنها بازدید شده و تذکرهای لازم نیز به صاحبان آنها داده شده است.

او با بیان این جمله که اصفهان ١٦ ایستگاه آتشنشانی کم دارد گفت:مردم انتظار دارند که نیروهای آتشنشانی در محل حادثه حضور به موقعی داشته باشند. همچنین باید بدانند نیروهای این سازمان به تجهیزات روز دنیا مجهز است و بازدید هایی هم از سازمان های آتشنشانی استان های دیگر داشته ایم که کل این سازمانها به اندازه اتاق فرمان آتش نشانی اصفهان است.

 وی درادامه افزود:ما بدنبال ایجاد زیرساخت های لازم برای حضور حداکثر بانوان هستیم و بیش از هزار آتشنشانداوطلب زن در سازمان آموزش دیده اند.

بزرگزاد در پایان سخنانش اضافه کرد:باتوجه به ایام عزاداری امام حسین نیز تا به حال ٣٠٠خیمه مورد استعلام قرار گرفته اند و پیش بینی های لازم برای خطرات احتمالی درنظر گرفته شده است.

کیمیا سادات میرصادقی /خبرنگار نوجوان   #خبردار

کد خبر 320993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.