به یاد ذوب تاریخی الهلال

هفت سال پس از صعود تاریخی ذوب‌آهن به فینال لیگ قهرمانان، پرسپولیس هم این فرصت را دارد تا با عبور از حریفی مشابه مجوز شرکت در مهم‌ترین مسابقه باشگاهی فصل آسیا را به دست آورد.

به گزارش ایمنا، در سال ۲۰۱۰ آنچه بر شیرینی صعود تاریخی ذوب‌آهن به فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود این بود که نماینده ایران با عبور از سد حریف عربستانی به مسابقه پایانی رسید. شاگردان منصور ابراهیم‌زاده در هر ۲ دیدار رفت و برگشت الهلال را با نتیجه مشابه یک بر صفر شکست دادند و مجوز شرکت در مهم‌ترین مسابقه باشگاهی فصل آسیا را گرفتند. پیروزی دوم ذوب‌آهن که حکم به صعود نماینده ایران به فینال را داد در ورزشگاه مملو از تماشاگر سلطان فهد ریاض برگزار شد.

رویارویی امشب پرسپولیس با حریف هفت سال پیش ذوب‌آهن در مرحله‌ای مشابه یاد و خاطره آن صعود تاریخی را زنده کرده است. آیا قرمزهای پایتخت می‌توانند قدم در راهی بردارند که سبزپوشان اصفهانی یک مرتبه با سربلندی کامل از آن رد شده‌اند؟

جالب آنکه حسین ماهینی که در سال ۲۰۱۰ صعود به دیدار پایانی لیگ قهرمانان را با ذوب‌آهن تجربه کند این فرصت را دارد تا پس از هفت سال یک بار دیگر طعم شیرین فینالیست آسیایی شدن را با چاشنی عبور از الهلال بچشد.

کد خبر 320961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.