محروم و در خطر محرومیت

داور دیدار با پرسپولیس بیش از یک‌سوم طلایی‌پوشانی که در این مسابقه به میدان رفتند را با کارت زرد جریمه کرد که نتیجه آن محروم شدن یک سپاهانی و در معرض محرومیت قرار گرفتن سه بازیکن دیگر بود.

به گزارش ایمنا، دیدار تماشایی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان نه فقط پُرگل که پُرکارت هم بود. اشکان خورشیدی در این مسابقه هفت مرتبه از کارت زرد خود استفاده کرد که از این تعداد پنج اخطار سهم تیم میزبان بود.

مهرداد محمدی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری، میلاد سرلک و جلال‌الدین علی‌محمدی پنج طلایی‌پوشی بودند که از داور اخطار گرفتند که این آخری سه‌کارته شد و دیدار هفته هشتم برابر نفت تهران را از دست داد.

دریافت کارت در دیدار با پرسپولیس برای گلزن سپاهان به قیمت محرومیت یک‌جلسه‌ای او تمام شد اما یزدانی، جعفری و سرلک هم با اخطارهایی که گرفتند دوکارته شدند تا آنها نیز در آستانه محرومیت از دیدارهای آتی قرار بگیرند.

هرچند هواداران سپاهان از نتیجه رقم‌خورده در ورزشگاه نقش جهان رضایت نسبی دارند اما تیم اصفهانی علاوه بر ۲ امتیاز خانگی که در این دیدار از دست داد با خطر از دست دادن نفراتش در مسابقات آتی روبرو شد.

کد خبر 320442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.