سپاهان مانع صدرنشینی پرسپولیس/ آبی‌های تبریز و اهواز استقلال را به قعر فرستادند

در شبی که نتایج لیگ برتر حکم به قعرنشینی استقلال داد، سپاهان هم در ورزشگاه خانگی خود مانع از آن شد تا پرسپولیس با کسب حداکثر امتیازات مسابقه ولو به صورت موقتی به صدر جدول بازگردد.

به گزارش ایمنا، هفتمین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران امروز با سه مسابقه پیگیری شد. در اولین دیدار، گسترش فولاد در مشهد سیاه‌جامگان را برد. در ادامه، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر به تساوی بدون گل برابر سپیدرود رشت قناعت کرد. با سه امتیازی که آبی‌های تبریز دشت کردند و تک‌امتیازی که به حساب آبی‌های اهواز ریخته شد آبی‌های پُرطرفدار پایتخت یک شب پس از توقف خانگی برابر ذوب‌آهن به قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر تبعید شدند.

در آخرین و حساس‌ترین دیدار امشب سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه مملو از تماشاگر نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در پایان دیداری پُرگل و سراسر هیجان به تساوی برابر یکدیگر قناعت کردند. طلایی‌پوشان اصفهانی علیرغم این توقف خانگی مانع از آن شدند تا رقیب دیرینه ولو به صورت موقتی به صدر جدول بازگردد.

نتایج دیدارهای روز دوم از هفته هفتم لیگ برتر به شرح زیر است:

سیاه‌جامگان مشهد صفر - گسترش فولاد تبریز یک

گل: رضا خالقی‌فر (۱۳)

استقلال خوزستان صفر - سپیدرود رشت صفر

سپاهان اصفهان ۲ - پرسپولیس تهران ۲

گل‌ها: مروان حسین (۶۱) و جلال‌الدین علی‌محمدی (۸۵) برای سپاهان؛ مهدی طارمی (۳۹) از روی نقطه پنالتی و علی علیپور (۷۴) برای پرسپولیس

کد خبر 320245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.