مداحان و واعظان از بیان مطالب غیر واقعی پرهیز کنند

امام جمعه اردستان گفت: همه ما در این ایام سوگواری باید مسائل شرعی و شئونات مذهبی را رعایت کرده و مداحان و واعظان از بیان مطالب دروغ و غیر واقع پرهیز کنند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه اردستان، سخنان رئیس جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمن ملل را ابلهانه، سخیف و بی ادبانه توصیف کرد و اظهار داشت: سخنان ترامپ نشان از آشفتگی و عصبانیت او از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی بود.
وی اظهارکرد: دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، پاسخ قاطع، کوبنده و در خور شان مردم ایران به ترامپ داد و خواستار عذرخواهی او از مردم ایران شد.
وی همچنین با بزرگداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی نبود، امروز شاهد امنیت و آسایش و اقتدار موجود در کشور نبودیم.
خطیب جمعه اردستان گفت: خون شهیدان مانند شهید محسن حججی موجب پیروزی در دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در برابر تکفیری ها شده است.
حجت الاسلام دهشیری همچنین با عرض تسلیت ایام محرم به مردم توصیه کرد ضمن رعایت مسائل شرعی و شئونات مذهبی، مداحان و واعظان از بیان مطالب دروغ و غیر واقع پرهیز کنند. /

کد خبر 320170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.