نگاه مدیریت شهری به توزیع عادلانه بودجه بین محلات شهر مبارکه

مبارکه- رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه توزیع متعادل بودجه بین تمام محلات شهر در دستور کار مدیریت شهری مبارکه قرار دارد گفت : پس از جلسات متعدد و با اتفاق نظرکلیه اعضاء، توزیع متعادل بودجه بین تمام محلات شهر، در دستور کار مدیریت شهری مبارکه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، سجاد خالوزاده در جمع مردم محله اسماعیل ترخان با بیان اینکه مشکلات شهر مبارکه با همدلی شهردار و همیاری و همکاری سایر ارگان ها و مسئولان شهرستان برطرف خواهد شد، اظهار داشت: برخی از مردم محلات شهر معتقدند که امکانات این شهر بصورت نا متعادل و نا متوازن توزیع شده و یک سری از مناطق مرکزیت پیدا کرده و برخی از مناطق هم محروم مانده است.
وی با بیان اینکه بررسی مشکلات محلات از روز اول فعالیت شهردار در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: اولین جلسه بررسی مشکلات محلات، در محله اسماعیل ترخان برگزار شد.
خالوزاده گفت: شورای اسلامی شهر مبارکه در دوره پنجم محرومیت زدایی از محلات مختلف شهر را در دستور کار خود قرار داده است.
وی تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی و شهردار مبارکه با حضور مستمر در همه محله های شهر و بررسی مسائل و مشکلات، برای رفع آنها و ایجاد رفاه و آسایش شهروندان اولویت بندی و برنامه ریزی خواهند کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه از تشکیل کارگروهی با هدف بررسی و اولویت بندی مشکلات شهر خبر داد و گفت: در این کارگروه پس از شناسایی و بررسی مشکلات در جهت رفع آنها اقدامات لازم انجام خواهد شد.

شهردار مبارکه هم در جمع مردم محله اسماعیل ترخان گفت: مشکلات اصلی و اساسی محلات مختلف شهر مبارکه پس از بررسی و اولویت بندی، بر حسب توان مالی شهرداری رسیدگی و برطرف خواهد شد.
سید محسن هاشمی افزود: طبق قول بنده و اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه، اولین روز کاری خود را به بررسی مسائل و مشکلات محله اسماعیل ترخان اختصاص دادیم.
وی گفت: هدف شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه این است که هر وعده و قولی را که به همشهریان و مردم می دهد را پیگیری و محقق نماید.
هاشمی اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر مبارکه رسیدگی به مشکلاتی که به تایید معتمدین و شهروندان محلات مختلف رسیده را در اولویت کاری خود قرار می دهد.
وی تصریح کرد: یک سری از مسائل و مشکلات محلات شهر به سرعت و در کوتاه مدت به نتیجه می رسد اما بعضی از مشکلات هم زمان بر است و برای رفع آن به برنامه ریزی و کار بیشتری نیاز است.

کد خبر 319898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.