تبریزی در بهترین زمان به استقلال رسید

مهاجم ذوب‌آهن در حالی به استقلال رسیده است که از یک سو خودش عنوان آقای گلی لیگ برتر را یدک می‌کشد و از سوی دیگر مشتری سابقش غرق در بحران و حاشیه است.

به گزارش ایمنا، مرتضی تبریزی یکی از نفرات مدنظر استقلال برای جذب در نقل و انتقالات تابستانی بود. شایعات درباره استقلالی شدن کاپیتان سوم ذوب‌آهن به اندازه‌ای داغ بود که در برهه‌ای حتی گفته شد که تبریزی اولین خرید آبی‌هاست. ادعای به توافق رسیدن مهاجم ذوب‌آهن با استقلال در آن زمان با توجه به بلاتکلیفی ادامه‌دار نیمکت تیم اصفهانی تا حدود زیادی باورکردنی به نظر می‌رسید. با وجود همه حرف و حدیث‌ها اما تبریزی سرانجام در اصفهان ماندگار شد و قراردادش با ذوب‌آهن را برای ۲ فصل دیگر تمدید کرد.

مهاجم ذوب‌آهن در حالی در هفتمین هفته از لیگ برتر با مشتری بالقوه خود رو در رو می‌شود که عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را در اختیار دارد. در سوی مقابل، اوضاع در جبهه آبی‌ها اصلاً مساعد به نظر نمی‌رسد و استقلال به چنان بحرانی گرفتار آمده است که تبریزی احتمالاً بابت نرفتن به این تیم پشیمان نیست.

با توجه به آنکه کاپیتان ذوب‌آهن تا همین چند روز پیش در حسرت به ثمر رساندن اولین گلش در فصل جدید بود باید گفت که او در بهترین زمان ممکن به مشتری سابقش برخورد کرده است.

کد خبر 319829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.