توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد نطنز

نطنز-مدیر کمیته امداد نطنز گفت: با مساعدت و همراهی خیرین؛ تعداد ۲۰ سری جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد تامین و در اختیار آنان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ محمدرضا مومنی اردستانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد امام (ره) شهرستان نطنز با هدف خدمت رسانی به قشر محروم و با کمک مردم، مسئولان و خیران توانسته است بسیاری از مشکلات آن ها را مرتفع کند.

وی افزود: توجه به تامین جهزیه نوعروسان تحت پوشش برای شروع زندگی نیز همواره مورد توجه ویژه این نهاد در شهرستان قرار داشته است و مجموعه کمیته امداد تلاش کرده است تا از ظرفیت های موجود برای تامین جهیزیه نوعروسان بهره گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نطنز تعداد ۲۰ سری جهیزیه شامل ۱۶ مورد اقلام از قبیل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، سرویس آشپزخانه، اتو، فرش و غیره توسط خیر نطنزی مقیم تهران تهیه و بین نوعروسان کمیته امداد توزیع شد.

وی اضافه کرد: همچنین مبلغ ۴۰ میلیون ریال وجه نقد برای تامین کمک هزینه از محل درآمد صدقات و کمک های امانی به حساب نوعروسان زیر پوشش این نهاد در سطح شهرستان واریز شد.

مومنی اردستانی خاطر نشان کرد: با تلاش های صورت گرفته و با حمایت خیران در دهه ولایت و امامت ۸۰۰ پرس غذای گرم بین مددجویان در سطح شهرستان توزیع شد. اردستانی ضمن قدردانی از حمایت مردم و خیران از طرح های این نهاد، خاطر نشان کرد: بدون شک حمایت های مادی و معنوی مردم، مسئولان و به خصوص خیران از مددجویان زیر پوشش، این نهاد را در تحقق اهداف موفق تر خواهد کرد./

کد خبر 319764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.