سرنوشت کرانچار منوط به پرسپولیس نیست

با اینکه از باشگاه سپاهان هیچ نشانه‌ای مبنی بر احتمال تغییر سرمربی دیده نمی‌شود برخی رسانه‌ها اصرار دارند تا سرنوشت زلاتکو کرانچار را به نتیجه دیدار با تیم سابقش گره بزنند.

به گزارش ایمنا، تا پیش از دیدار با فولاد در هفته ششم هم وضعیت سپاهان در لیگ برتر با سه تساوی پیاپی خانگی و یک شکست سنگین بیرون از خانه تعریفی نداشت اما پس از قبول دومین باخت اوضاع تیم اصفهانی حسابی وخیم شد به خصوص که این اتفاق به فاصله تنها یک هفته پس از حذف ناباورانه و زودهنگام طلایی‌پوشان از جام حذفی افتاد.

در چنین شرایطی زلاتکو کرانچار باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل به مصاف پرسپولیس برود آن هم در حالی که تیم سابقش از یک طرف به جمع چهار تیم پایانی لیگ قهرمانان رسیده و از طرف دیگر در لیگ برتر اولین گام‌هایش در راه دفاع از عنوان قهرمانی را محکم برداشته است.

در این بین برخی از رسانه‌ها اصرار دارند تا سرنوشت ادامه همکاری کرانچار و سپاهان را به نتیجه دیدار طلایی‌پوشان با پرسپولیس گره بزنند آن هم در حالی که دست‌کم در ظاهر اصلاً اینطور به نظر نمی‌رسد که باشگاه اصفهانی در آینده نزدیک برنامه‌ای برای تغییرات در کادر فنی داشته باشد.

کد خبر 319559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.