خلع ید زمین‌های بلااستفاده در اختیار سرمایه‌ گذران با دستور قضائی

خوانسار-فرماندار خوانسار گفت: اشخاصی که زمین برای سرمایه‌گذاری تملک کردند و بلااستفاده مانده با صدور احکام قضائی خلع ید می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، سیدحسن شفعتی در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به تقارن ایام ماه محرم با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و رشادت رزمندگان در طول دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس آن دوران طلائی باید برای نوجوانان تداعی شود، تأکید کرد: عمل به وصیت شهدا راه گشای بحران امروزی جامعه است.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه به دلیل معروف بودن خوانسار به حسینیه کشور در ایام ماه محرم جمعیت خوانسار  ۴ برابر فعلی می‌شود، تصریح کرد: با برنامه ریزی مدون دستگاه‌های اجرایی زمینه امنیت و سلامت عزاداران و مسافران را فراهم کنند.

وی تأکید کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی مصوب شده سخنرانان در هیأت‌های مذهبی  پیرامون چگونگی قیام عاشورا سخنرانی کنند.

شفعتی افزود: نوع مدیریت و نگاه به آیین نامه در منصب و مسؤولیت‌ها متفاوت است، و بر همین اساس با پیگیری اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار تداخلات صنفی و رفع مشکلات ایجاد شغل‌های متفاوت در یک کنار یکدیگر در شهرستان بر طرف شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات ارزان قیمت برای مشاغل خانگی در حاشیه روستاها در اوایل مهرماه اختصاص داده می‌شود، گفت: شهرستان خوانسار در زمینه جذب اعتبارات برای ایجاد کارگاه‌های کوچک اشتغال‌زائی رتبه نخست را کسب کرده است.

فرماندار خوانسار بیان داشت: اشخاصی که زمین برای سرمایه‌گذاری تملک کردند و بلااستفاده مانده است با صدور احکام قضائی خلع ید می‌شود.

وی با تأکید براینکه مسؤولان برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام در جذب اعتبارات تملک دارائی اقدام کنند، بیان کرد: پروژه مهم فاضلاب شهری خوانسار ظرف دو هفته آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. /

کد خبر 319460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.