آماده سازی شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان از آمادگی شهر برای آغاز سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: در آستانه بازگشایی مدارس اقدامات گسترده ای برای آماده سازی شهر در این ایام در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفته است.

احمدرضا مصور در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر سال از سوی معاونت خدمات شهری به مناسبت بازگشایی مدارس فعالیت های بی شماری در سطح شهر انجام می شود.
وی اضافه کرد: در همین راستا کاشت گل در باغچه ها و فلاورباکس های مجاور و داخل مدارس، هرس و فرم دهی پرچین ها و پرچین های معابر منتهی به مدارس برای زیبایی سیما و منظر شهری، بهبود و ایمنی تردد دانش آموزان با هماهنگی سازمان پارکها و فضای سبز انجام می شود. 
وی با اشاره به اینکه ساماندهی فضای سبز داخل مدارس، کاشت و توزیع درخت، درختچه و گل فصل در دست اجراست، افزود: همچنین  رنگ آمیزی جداول و مبلمان شهری محدوده مدارس، نظافت و پاکیزگی محیط اطراف مدارس، نصب و یا افزودن مخازن پسماند تر و خشک در معابر منتهی به مدارس از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان به مناسبت بازگشایی مدارس است.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مدارس به مخازن پسماند خشک از طریق پیمانکاران سازمان مدیریت پسماند مجهز می شوند، تصریح کرد: رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی سطح شهر، امحاء کلیه دیوار نوشته های سطح شهر و به خصوص دیوارهای مدارس، نظافت و پاکسازی مادیها و انهار بطور ویژه انجام می شود. 
مصور با بیان اینکه نظافت و شستشوی مبلمان شهری ایستگاه های اتوبوس از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری برای بازگشایی مدارس است، ادامه داد: پلاکاردهای مناسب با هدف اطلاع رسانی قانون مدیریت پسماند به دانش آموزان در سطح شهر نصب می شود.
وی با تاکید بر اینکه پاکسازی زمین های بایر، شستشوی اثرات شیرابه در معابر عمومی شهر به ویژه معابر منتهی به مدارس نیز انجام می شود، گفت: همچنین تعمیرات عمرانی جزئی در محدوده مدارس از جمله جدول، پیاده رو، آسفالت خیابان ها در دست اجراست.
معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی شهری اعم از رفع موانع و نواقص خطرآفرین در مسیر عبور عابران و خودروها، رعایت موارد ایمنی کارگاههای عمرانی، رفع پستی و بلندی ها و موانع موجود و حذف کلیه زوائد در پیاده رو ها به مناسبت بازگشایی مدارس انجام می شود.

کد خبر 319411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.