رجب‌زاده: تبریزی برای گل زدن زیر فشار بود

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تبریزی کمی زیر فشار بود چون توقع این بود که زودتر گل بزند. قبل از بازی به او گفتم انشاالله گل می‌زنی و از این فشار رها می‌شوی و خوشبخانه به جای یک گل، چهار گل زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی رجب‌زاده شامگاه جمعه پس از برتری پرگل تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه اول دو گل زدیم ولی بازیکنان می‌توانستند گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانند. در بین دو نیمه و در رختکن به بازیکنان گفتم اگر گل سوم را بزنید، بازی بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید گل خواهد داشت.

وی ادامه داد: تیم در ادامه در همان اوایل نیمه دوم به گل سوم رسید و بعد از این گل استقلال خوزستان خیلی بی مهابا حمله می‌کرد و بازیکنان ما فضای بیشتری برای گلزنی پیدا کردند، ولی باید بدانیم که چنین نتایجی هر چند سال یک بار به دست می‌آید.

رجب‌زاده در مورد کسب بهترین نتیجه ذوب‌آهن در لیگ امسال گفت: در بازی‌هایی که مساوی کردیم می‌توانستیم برنده باشیم ولی خوشبختانه امروز موقعیت‌های ما گل شد. در دو بازی در وقت‌های اضافه گل خوردیم ولی برابر استقلال خوزستان از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کردیم و با انگیزه بازی کردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا در مورد مصدومیت خود و طول درمان آن بیان داشت: زانوی من مدتی است آسیب دیده و طبق تشخیص کادر پزشکی تیم، کمی از ناحیه رباط داخلی دچار مصدومیت شده‌ام. در یک هفته گذشته کارهای درمانی را انجام دادم اما هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ام. امیدوارم در هفته جاری و با ادامه کارهای درمانی بتوانم زودتر به میادین برگردم.

رجب‌زاده در مورد اینکه مرتضی تبریزی بعد از اینکه فرصت‌های گلزنی را در دیدارهای گذشته ذوب‌آهن از دست داد، چهار گل به استقلال خوزستان زد افزود: مرتضی کمی زیر فشار بود چون توقع این بود که زودتر گل بزند. قبل از بازی به او گفتم انشاالله گل می‌زنی و از این فشار رها می‌شوی و خوشبختانه به جای یک گل، چهار گل زد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: این گل از نظر روانی برای تبریزی و کل تیم اثرگذار بود و امیدوارم وی بتواند این روند را ادامه دهد. تبریزی بازیکنی است که توقعش از خودش زیاد است ولی به او گفتم که گل زدن اینطور نیست که به خودت بگویی این هفته گل می‌زنم و باید آرامش داشته باشی.  

کد خبر 319387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.